Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

Kartki świąteczne

Dobry wieczór Wszystkim.
Ksawery wieje niemiłosiernie, ja się ciesze że jestem w domku - siedzę w ciepełku, muzyczka sobie gra a ja wykańczam kolejne bombki 
wstążeczkowo - cekinowo- materiałowe. Zobaczycie je wkrótce.
 A dzisiaj dla odmiany pokażę Wam kilka kartek świątecznych w wykonaniu mojej córki Oli.  Ja do  kartek nie mam cierpliwości bo tam trzeba wszystko do milimetra wymierzyć, żeby miało efekt. Ale Ola doskonale sobie z tym radzi. 
Ocenę pozostawiam już Wam. 







2 komentarze:

  1. Aniu ale narobiłaś ślicznych karteczek,uwielbiam ręcznie robione chociaż sama nie robię z braku czasu .Może kiedyś jakopuści mnie wena robótkowa to też sobie coś porobię w temacie kartkowym .Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu dzięki za słowa uznania ale jak napisałam wyżej kartki są autorstwa mojej córki Oli . Ja nie mam cierpliwości do kartek .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...