Obserwatorzy

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Recykling

Dzisiaj pokażę Wam trochę recyklingowych prac. 
Jako pierwsze przedstawiam szkatułki uszyte z resztek materiału, starego wypełnienia  poduszki i  płyt   CD. 
   a tu moje wykonanie.






Kolejny pomysł jaki znalazłam na zszywce to igielnik w kształcie kapelusika wykonany z płyty CD , opakowaniu po jogurcie i resztek materiału.

a tu moje wykonanie


No i na zakończenie dzisiaj przedstawiam moje pierwsze próby decoupage - wazoniki wykonane z plastikowych pojemników po różnych środkach czystości. 


oraz pudełko po butach, które  teraz służy mi do przechowywania serwetek decoupage.



4 komentarze:

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...