Obserwatorzy

niedziela, 1 grudnia 2013

Boże Narodzenie

Witam wszystkich obserwatorów. Za mną dość pracowity weekend. Poza normalnymi sobotnimi porządkami udało mi się wykończyć kolejne dwie ozdoby Bożonarodzeniowe.  Wymyśliłam  sobie nowy wzór na bombkę  wstążkowo - cekinową. Na razie powstała jedna ale myślę że do Świąt powstanie ich jeszcze kilka. 





Zrobiłam jeszcze choinkę obciąganą materiałem do kompletu bombki zrobionej wcześniej . W zestawie wyglądają zdecydowanie ładniej.  
Bombka 10 cm średnicy, choinka 20 cm wysokości 




3 komentarze:

  1. z checia bym je przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu śliczny komplecik powstał,bardzo mi się podoba.Bombeczka również piękna i w moje kolorki ubrana..Fajnie,że jednak znalazłaś chwilkę na bloga.Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stożek z materiałową bombką genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...