Obserwatorzy

sobota, 21 października 2023

Rękodzieło i przysłowia - październik

 Witam Was

Kolejna zabawa w której biorę udział to " Rękodzieło i przysłowia albo..." u Splocika. Październikowe wytyczne znajdziecie TU


Tym razem są to dwa przysłowia :

1. Książek, jak i przyjaciół powinno być niewiele, ale za to dobre.
2.Wóz odpoczywa zimą, sanie latem, koń nie odpoczywa nigdy.

Oba przysłowia bardzo prawdziwe, zresztą Spolocik innych nie  podaje. Miałam kilka opcji co tym razem zrobię. 
W końcu stanęło na przysłowiu numer dwa a z niego wybrałam słowo SANIE. Powstała  kolejna zakładka do książki. Tym razem  sięgnęłam po moją starą metodę a mianowicie decoupage. Kiedyś tą metodą ozdabiałam co się tylko dało. Zostało mi parę drewienek z tamtego czasu i tym razem je wykorzystałam.  Choć tak po prawdzie nie lubię tych zakładek bo dla mnie są za grube. Wybrałam taką serwetkę  świąteczną 



na której niewątpliwie są sanie i ozdobiłam nią zakładkę. a brzegi potuszowałam .


 Pewnie to nie jest szczyt osiągnięć, ale jest moja  i zdjęcia na książce obu stron:



Będzie jak znalazł na prezent pod choinkę dla kogoś kto lubi książki. 
 Zresztą i w pierwszym przysłowiu to słowo występuje. W pierwszej wersji miała być zakładka wyszywana z elementami książki, ale zbyt dużo miałam wzorów i nie mogłam się zdecydować, a serwetkę z saniami miałam tylko jedną :-)
 Tradycyjnie na koniec Wszystkie prace jakie powstały na tą zabawę


Jak tak teraz patrzę to fakt życie blogowe zamiera, zwłaszcza wśród Młodych. No cóż taka jest niestety kolej rzecz, ja postanowiłam już nic innego się nie uczyć. 

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających 



25 komentarzy:

  1. Aniu młodych prawie nie widać na blogach, szybciej ich znajdziesz na Instagramie lub Tic-Toku. Nie trzeba się wysilać, pisać, czy czytać :( Zakładka fajna, ale ja tych drewnianych też nie lubię, ale jak mówi przysłowie, lepszy rydz niż nic to na pewno komuś sie przyda:) pozdrawiam serdecznie
    ps. a ja sie znowu uczę (może uczę to za dużo powiedziane, ale dokształcam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka Aniu. Ja też nie przepadam za tymi grubymi, zresztą mam spory zapas zakładek, niektóre tak śliczne, że aż żal używać. Młodzi wolą Instagram, TikTok czy Facebook, miejsca gdzie można się szybko wybić. Jak będzie więcej czasu chcę spróbować ATC, czyli coś się nauczyć. Pozdrawiam milutko Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie zrobisz Aniu,takie czasy chociaż kilka młodych jest pośród nas, to cieszy.Zakladka jest urocza ,mnie się podoba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jednym zamachem zobrazowałaś dwa przysłowia i to jak ładnie.
    Fakt, młodych nie pociągają takie rękodzielnicze zajęcia. Ostatnio zapytałam sąsiadkę czy ma wśród swoich znajomych osobę drutującą. Odpowiedziała, że nie bo seniorzy już nie robią a młodych to nie interesuje🥺

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze powiedzenie bardzo mi się podoba. W przyjaźni nie liczy się ilość, ale jakość :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, kolorowa zakładka. Decoupage to technika, której jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka z saniami jest śliczna, tylko fakt, te drewniane są trochę grubawe. :)
    Jednak, najważniejsze, że spełni swoje zadanie u kogoś, do kogo trafi. :)
    Młodych trochę jest na blogach, ale jak młodzież dojrzeje do blogowania, to pojawi się ich więcej, ale wtedy może my już zaniechamy aktywnego blogowania.
    Znam kilka młodych rękodzielniczek, ale nie blogują, może kiedyś zaczną...
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka Ci wyszła. Ja jestem dodatkowo niezmiernie zadowolona, że udało mi się zalogować :D Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, bardzo podoba mi się ta zakładka, lubię zakładki decoupageowe.
    Może życie blogowe tak całkiem nie zamrze. Mam taką nadzieję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Lubię takie kolorowe i ucięte, pozwalają wykorzystać wyobraźnię. Mam kilka drewnianych w swoim zbiorze, ale ich nie używałam jeszcze. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Bloger ma jakiś okres łaskawości, udało się mi zalogować, no cud po prostu, chociaż jeden komentarz już mi zjadło. Nieźle sobie poradziłaś z przysłowiami, chociaż fakt drewniane zakładki trochę przygrube.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładki decu są śliczne, ale dla mnie też za grube, szczególnie gdy chcemy użyć takowej w nowej książce klejonej. Za to idealnie nadają się do segregatorów :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakładka, a tych nigdy dosyć :) Wolę haftowane, ale taka też pięknie wygląda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna zimowa zakładka. Kiedyś dostałam od koleżanki blogowej w prezencie drewniane deseczki w kształcie bombek ozdobione tą metodą i bardzo je lubię. Ślicznie prezentują się na girlandzie nad drzwiami do salonu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Piękna zakładka! Super zimowy klimat, aż mi się ciepło na sercu robi bo bardzo lubię święta Bożego Narodzenia i nie mogę się ich już doczekać :) Naprawdę super!
    Co do młodych blogerów. Teraz łatwiej jest "pracować" na ig albo tik toku, gdzie nie trzeba tyle czytać i pisać a wybić można się szybko. Jednak myślę, że kiedyś moda na własne blogi powróci. Własna strona ma więcej możliwości, niż konto na social media gdzie takich samych kontentów znaleźć można tysiące.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa ta Twoja zakładka. Masz rację, będzie idealnym prezentem dla mola książkowego. Ech, młodzi bardziej wolą media społecznościowe, gdzie można zamieścić zdjęcie i napisać jedno zdanie, niż produkować się na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna zakładka 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba Twój pomysł na zakładkę :).
    Przypomniały mi się takie stare mieniące się obrazki 3D. Którymi trzeba było poruszać żeby obrazek się zmieniał i Twoją zakładką też trzeba poruszać żeby zobaczyć całe sanie :)))).

    Aniu młodzi teraz korzystają z szybszych platform, gdzie dodaje się krótkie filmiki ale same zdjęcia. A komentowanie polega na naciśnięciu jednego "guzika"...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa interpretacja tego przysłowia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że lubisz zakładki i książki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam tych przysłów, dzięki Tobie mogłam je poznać. Zakładki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam lubię blogowy świat, konta na Facebooku nie mam, tik taku Czy instagramie też więc mimo że rzadko tu bywam to bardzo lubię czytać Wasze posty 😀 zakładka ciekawa ... chociaż ja bym wybrała taki wzór żeby zmieścił się cały na ściance.... wiem że chciałaś dopasować się do przysłowia więc gratuluje 😀 jak ja dawno nic nie kleiłam....

    OdpowiedzUsuń
  23. Młodzi na Instagramie i TikToku siedzą. Zakładkę zrobiłaś piękną. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...