Obserwatorzy

wtorek, 31 października 2023

Zabawa z niespodzianką u Lenki - październik

 Witam Was

Tak się składa, że to już moja ostatnia zabawa  w miesiącu październiku. Co prawda zabawa trwa aż do 15 listopada ale jak październik to u mnie też jest październik. Mowa oczywiście o "Zabawie z niespodzianką" organizowanej na blogu Lenki


A wytyczne październikowe i prace wrześniowe znajdziecie TU


Hasło jakie tym razem zaproponowała Madzia nie jest całkiem w moim guście 

Magiczny nie zawsze tragiczny

Tak się składa że Madzia zaproponowała jako magiczne prace związane z Halloween. Ja nie obchodzę tego święta i nie przygotowuję na nie żadnych prac.

Ale fakt jest to magiczny czas, więc tym razem przygotowałam zakładkę.  Są na niej czaszki i pająk więc jak najbardziej jest ona na to święto, a czy jest magiczna pozostawiam Waszej ocenie.  Autorką wzoru jest Rosjanka  a znajdziecie ją TU 


oczywiście są i szczegóły mojego haftu 



Jest to zakładka typowa dla faceta, który lubi takie klimaty. Na pewno znajdzie swojego nowego właściciela. 

no i oczywiście na książce



 a na koniec wszystkie moje prace jakie powstały w tej zabawie. 


Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w listopadzie.




31 komentarzy:

  1. Pięknie poradziłaś sobie z zadaniem ,zakładka jest piękna. Też nie obchodzę tego święta ale dzisiaj uległam. Była młodzież, 5 osób ale byli tak ładnie ubrani i bardzo grzeczni ,mili że musiałam im cosik dać . Bardzo dziękowali.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zakładka, a dzięki tylu kolorom jest bardzo radosna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo magiczna, a nawet troszkę tragiczna jest ta Twoja zakładka. Bardzo mi sie podoba!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta zakładka i strachy na niej nie straszne, ale magiczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny hafcik na zakładkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie tylko dla faceta, w śród dziewczyn też się znajdzie kilka fanek tego klimatu;) a zakładka jest świetna i bardzo mi się podoba, choć sama też nie obchodzę tego święta:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tle innych zakładek na pewno się wyróżnia tą magiczna. Super sobie poradziłaś z tym tematem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie poradziłaś sobie, Aniu, z wyzwaniem - zakładka jest śliczna choć ja też nie obchodzę tego święta. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kolorowe czachy mają urok ;) bardzo oryginalna zakładeczka!!! Ja do Halloween nic nie mam, nawet mi się podoba, gdy poprzebierane dzieciaki pukały wczoraj do naszych drzwi chętnie rozdawałam im słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka świetna zakładka, te kolorowe pajączki wyszły bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pająk w kapeluszu wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja Aniu. Nie obchodzę Hallowen, ale w takim kolorowym wydaniu bardzo mi się podoba. Dziękuję bardzo za udział w zabawie i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka wygląda naprawdę super, te kolorowe czachy wymiatają!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa i oryginalna zakładka Aniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Klimat niesamowity stworzyłaś - zakładka mroczna choć bardzo ładna kolorystycznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna świetna zakładka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak nie przepadam za motywem czaszki, tak u Ciebie w takiej formie bardzo mi się podobają :).

    I nawet się zastanawiałam czy moim siostrzenicom by się nie spodobał ten wzór ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonale sobie radzisz Aniu z każdym tematem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. No do trzech razy sztuka:)) Powiem krótko zakładka jest super choć za pająkami nie przepadam;))

    OdpowiedzUsuń
  22. wpasowała sie w klimat idealnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za tym świętem - ale zakładka ciekawa, chociaż i czaszki i pająk nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna zakładka i nawet nie straszna, bo taka kolorowa. Mimo że haloween nie obchodzimy to dla Ciebie 5 za pomysł i wykonanie Aniu 😀 u mnie na warsztacie też zakładka ale świąteczna 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam wszystkie Twoje zakładki, zawsze masz na nie świetne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...