Obserwatorzy

poniedziałek, 2 października 2023

Zabawa hafciarska u Eli wrzesień październik

 Witam Was

Dziś już ostatnia zabawa jaka nas obowiązywała we wrześniu i październiku, jako że zabawa trwa na przełomie miesięcy dałam radę wykonać na nią pracę. Mowa oczywiście o zabawie hafciarskiej u Eli. 


 Tym razem haftowaliśmy motyw dziewiąty a są nim zabawki dla dzieci.


A jak ktoś ciekawy tego tematu to wytyczne znajdzie TU


Tak się składa, że w tej zabawie haftuję zakładki. Powiem Wam że z tym motywem dla dzieci miałam problem , bo wszystkie są większe niż mi się mieściły na taśmie zakładkowej. Ostatecznie stanęło na misiach, choć tak po prawdzie znalazłam też auta, które spokojnie by się na tej taśmie zmieściły. Już nie marudzę przód i tył mojej zakładki  wygląda tak :


trochę z bliska 


a na książce co prawda nie dla dzieci tak:



i wszystkie zakładki jakie powstały u mnie w tej zabawie :


 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 




26 komentarzy:

  1. Aniu, świetnie dobrałaś wzór na zakładkę. Miśki są urocze i nawet dorosłym poprawi humor podczas czytania. Haft jak zwykle precyzyjny a cała zakładka oraz pozostałe prezentują się pięknie. 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zakładki :D Urocze misie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze miśki, piękne Ci te zakładki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna zakładka z słodkimi misiami , wyszły super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troskliwe Misie! Lubiłam bajkę z nimi :) Zakładka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super misie! Zakładka śliczna, zresztą i te wszystkie inne, które pokazałaś są cudnej urody!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, ta misiowa zakładka mnie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka urocza misiowa zakładka, Aniu.
    😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, że do przodu. Brawo za wytrwałość i chęć dziergania. Podziwiam. SUPER wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu misiaczki są słodsze;) piękna zakładka:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie śliczne zakładki, te misie są urocze

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakładka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja zakładek. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutkie te misiaczki i śliczna zakładka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Piękne misie, jak troskliwe misie, z mojej ulubionej bajki z dzieciństwa :) Urocze i słodkie! Zakładka pięknie wygląda :) Cudowna praca, gratuluję! Efekt świetny :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne misiaczki i zakładka! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zakładki z misiami. Zawsze mi się podobają Twoje zakładki wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają Twoje zakładki :) A miśki-zabawki są cudne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu i przyznam szczerze - masz talent! Przepiękne zakładki, a także inne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie urocze misiaczki. Zakładka wprost wymarzona dla dzieci (chociaż wiem, że jest uniwersalna). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Te misie kojarzą mi się z jakąś bajką :).

    Zakładka super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajowe są Aniu, autkowa zakładka też by była urocza. Podziwiam Twoja wytrwałość w tych zakładkach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudowne słodkie misiaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...