Obserwatorzy

wtorek, 10 października 2023

Choinka 2023 i Pascha 2023 i 2024

 Witam Was

Jakoś wrzesień mi przeleciał nie wiadomo kiedy i nastała jesień i październik a wraz z nim kolejne prace na zabawy co do których zgłosiłam swój udział. Jako pierwsze lecą zabawy dwie, jak na banerku wspólnym.


 Zabawy są w zasadzie prowadzone przez jedną i tą samą osobę , choć na różnych blogach. Prowadzi je Kasia, a wrześniowe prace i żabka październikowa w zabawie Choinka 2023 jest TU
Druga zabawa na drugie najważniejsze Święto w Polsce , czyli Wielkanoc, jej wrześniowe prace i żabka październikowa  znajdziecie je  TU

Zacznę tradycyjnie od Choinki 2023. Tym razem będą kartki bo już niedługo trzeba je będzie wysyłać. Wykorzystując resztki kanwy i mulin powstały u mnie takie świąteczne hafciki. 

które po odpowiednim oprawieniu stworzyły takie kartki:




I tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały u mnie w tej zabawie. 


Na koniec pokarzę Wam jeszcze jak oprawiłam w kartki hafty które dostałam od jednej z Was, zabijcie mnie ale nie pamiętam od kogo. Jak się ta osoba zagłosi w komentarzach to oczywiście poprawię w poście :-)



Druga zabawa dotyczy drugiego Święta w Polsce, mianowicie Wielkanocy 2024. Tu znowu oryginalna nie będę, bo na tą zabawę przygotowałam tradycyjnie kolejne jajo, gdzie jedna strona jest wyszywana a trzy kolejne to patchwork, z materiałów wiosennych  w kwiatki. A hafcik jaki powstał przedstawia zająca.


i oczywiście kolaż do podsumowania



Tradycyjnie na spodzie ozdobny guzik a na górze ozdobna szpilka.


I moje jajo ze wszystkich stron. 




Na koniec tradycyjnie wszystkie moje prace jakie powstały na tą zabawę. 


I na dziś to wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję  osobom, które tu jeszcze zaglądają. Większość przeniosła się na Instagrama, choć ja twierdzę że już za stara jestem żeby uczyć się czegoś nowego. 




23 komentarze:

  1. Świetne kartki powstały i jajo też mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kartki,pięknie zagospodarowałaś te maleńkie hafciki a jajca to zawsze masz cudne, ten zajączek bardzo oryginalny.Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz juz Aniu spory zapas kartek na Święta :) jajo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maleńkie hafty, a jak pięknie ozdabiają i kartki i jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki i jajo. A ja jestem młoda (dość) ale uważam, że instagram, fb i inne takie to pożeracze czasu i nie zamierzam się tam przenosić. Zresztą nie po to zakładałam bloga, by z niego po 2 latach rezygnować

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki i jajeczko. Zajączek znajomy robiłam go w kilku kolorach na ozdobę na piku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :) I hafciki i karteczki, no i oczywiście jajco z zającem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Super te kartki, świetne te hafciki :) Wspaniale, że wykorzystujesz resztki w swoich pracach, sama bardzo lubię mieć wszystko zużyte i nic nie zmarnowane :) To mega inspirujące a efekt jest piękny! No i te jajo, śliczne, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki powstały i jajko z zajączkiem też. :)
    Jajka nieustannie podziwiam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, przydadzą się bo czas pędzi nieubłaganie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś mnóstwo pięknych haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie maleńkie hafciki mają mnóstwo uroku :) one Ci świetnie wychodzą :)
    I tak, ja też widzę, że życie blogowe w większości przeniosło się na Instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, bardzo podoba mi się sposób, w jaki wkomponowujesz te hafciki w kartki. A wielkanocne jajo jest super (ja chcę już wiosny:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne świąteczne prace. Proste hafciki wkomponowane idealnie w papier stanowią przepiękne świąteczne kartki. Jajko z zajączkiem cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu jak zwykle świetne prace przygotowałaś:) fajne dobrałaś hafty i tło:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wyglądają te haftowane świąteczne akcenty na kartkach! Haftowany zajączek ślicznie prezentuje się na jajku. Podziwiam Cię Aniu za to perfekcyjnie wykonane jajeczko. Ja niestety nie potrafię robić taki rzeczy ale chociaż nacieszę oko Twoim wyrobem😌

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się kartki, bardzo ładne wyszły i jak zawsze każda inna. Podziwiam Cię za tak terminowe wywiązywanie się z zabaw.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj te małe hafciki - jak ja je uwielbiam :-) Kartki piękne, zwłaszcza te z fioletowym haftem mnie urzekły. Jajo też cieszy oko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo podziwiam haftowane karteczki nie od dzisiaj.... te fioletowe hafciki to jeszcze z jakiejś zabawy we wspólne wyszywanie 😀😃🙂 ładne ładne... żałuję że nie udaje mi się wyszywać motywów na Boże Narodzenie.... tak długo brałam.udzial w tej zabawie.... Z resztą kartek w tym roku na Boże Narodzenie też mam jak na lekarstwo.... może znajdę jeszcze czas to coś skleję 😀😃🙂 Ty Aniu świetna robotę wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle się napisałam i komentarz znikł..... piękne prace Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam Twój zapał i zaangażowanie w zabawach blogowych. Piękne prace wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu dziękuję Ci za wierność zabawie, jak zwykle ubogacasz ją swoimi karteczkami, jak Ty to robisz, że dajesz radę i to w wielu zabawach🙂 pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...