Obserwatorzy

wtorek, 24 października 2023

Kolejna zakładka u ELi

 Witam Was

Dziś kolejna zabawa w której biorę udział, mianowicie Zabawa Hafciarska u Eli Kochan. Szczegóły październikowe znajdziecie TU.

 Tym razem Ela wybrała motyw w barwach narodowych .


To już motyw dziesiąty a wiec ostatni. To już koniec tej fajnej zabawy.


Jak pamiętacie ja postawiłam w tej zabawie na zakładki haftowane.
 Nic nie zrobię, że uwielbiam je robić  a moje zakładki są podklejone sztywnikiem krawieckim i od spodu naszywam filc. Jak ktoś chce znać szczegóły to  zajrzyjcie TU . Pokazuję  tam trzy sposoby na wykończenie zakładek.
 To sprawy formalne mamy z głowy, przychodzimy do prezentacji mojej zakładki w barwach narodowych. Użyłam muliny w dwóch kolorach białym i czerwonym. Ponadto kanwa na której wyszywałam jest biała, a wykończyłam ją czerwonym filcem.


Tak wygląda jej prawa i lewa strona



Trochę szczegółów 



i oczywiście na książce, bo zakładki było nie było kojarzą się z książkami.

Na koniec tradycyjnie wszystkie 10 moich wyszytych zakładek.


i to było tyle na dziś !!
Pozdrawiam Was Wszystkich tu zaglądających 





33 komentarze:

  1. Pięknie wygląda ta zakładka w biało-czerwonych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zakładki są prześliczne, a i ta w narodowych barwach zachwyca!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wzorek, kojarzy mi się z różnymi przeplatankami, które rysowało się na lekcjach na marginesach w zeszytach :) Też kocham zakładki, więc podzielam Twoją chęć wykonywania ich :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie i bardzo estetycznie są twoje zakładeczki wykonane <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna zakładka, piekna przeplatanka i ciekawy wzorek, zadanie wykonane, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zakładka, bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne wzory sobie dobierasz do tych zakładek. Fajna zabawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka. Wszystkie wyszły piękne. Ja również kocham zakładki Aniu, lubię je robić i lubię dostawać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wszystko skomponowałaś :).

    Masz spory zbiór ślicznych zakładek :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, ha... miałam ten wzór już drukować, by go wyszyć, ale zmieniłam pomysł i wyszyłam coś innego. :)
    Zakładka śliczna jak wszystkie poprzednie. :)
    Też lubię wyszywać zakładki i u mnie ten rok jest pod znakiem zakładki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna zakładka, Aniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Intrygujący i oryginalny wzorek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. w prostocie siła :) bardzo ładna zakładeczka. A zestawienie wszystkich dziesięciu wygląda świetnie! Wśród nich widzę też moją - naprawdę dobrze mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny komplecik tych zakładek już wyhaftowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakładka :) Podobają mi się Twoje zakładki wykańczane filcem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakładki co jedna to ładniejsza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Piękna zakładka :) Wszystkie twoje prace bardzo mi się podobają. Każda zakładka ma coś w sobie, każda piękna, świetnie wykończona i te detale. Cuda! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna zakładka Aniu, jest perfekcyjnie wykonana, jak zawsze u Ciebie.:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna zakładka, zresztą wszystkie są piękne:) Podziwiam pomysłowość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezła kolekcja się uzbierała! Patriotyczna zakładka jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie prezentuje się ta zakładka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. No brawo Aniu, brawo, komplet prac ma całą zabawę i to świetne zakładkowe dzieła!!! Ja mało zakładek poczyniłam w życiu ale to bardzo miły prezent podarować komuś taka zakładkę 😀 chyba i ja musze przerzucić się na te prace hihi 😉 pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały zestaw zakładek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna zakładka, kto czyta książki to i lubi zakładki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu bardzo fajnie wybrnęłaś kolorem niebieskim super zakładka

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu świetna zakładka, jak i te poprzednie zresztą:) Podziwiam Twoje pomysły i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna Ci wyszła ta zakładka, ale patrząc na całe zestawienie chyba najbardziej urzekła mnie ta z misiami <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podobają Twoje zakładki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała zakładka, jak cały komplet :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...