Obserwatorzy

wtorek, 17 października 2023

Małe dekoracje i Link Party u Reni

 Witam Was

Dziś znowu będzie podwójny post. Ot ostatnio brak mi weny na tworzenie i czytanie a chciałbym wywiązać się ze wszystkich zabaw co do których się zgłosiłam. Tak się składa, że obie zabawy są całoroczne i w zasadzie jak tak myślę to bardzo są podobne do siebie. Banerek więc wspólny.




Pierwszą z zabaw Małe Dekoracje prowadzi Splocik a wrześniowe prace  znajdują się  TU.

Natomiast drugą zabawę prowadzi Renia a wrześniowe   prace i żabka na październik znajdują się TU

No to sprawy formalne mamy z głowy teraz moja praca. A będzie nią szydełkowa serwetka. Takie są chyba w każdym domu i niewątpliwie stanowią jego dekorację. Serwetka zowie się  Ewa i jest tradycyjnie zrobiona z filmiku Aurelii Lewickiej, a jak by ktoś chciał sobie takową zrobić to znajdzie ją TU.


i trochę bliżej


 Kordonek jaki do niej użyłam jest darowany mi przez ELĘ.  Serwetka ma  27 cm  średnicy i  nie jest już u mnie. 


A na koniec tradycyjnie wszystkie prace jakie powstały na te zabawy. U Splocika "Małe Dekoracje"

I u Reni "Link Party"


Na dziś to wszystko, pozdrawiam Wszystkich którzy tu jeszcze zaglądają i parę słów zostawiają. 



24 komentarze:

  1. Śliczna jest ta serwetka. :)
    Wzory z ananasem są takie delikatne, a poza tym ananaski przyjemnie wykonuje się. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka jest śliczna a jej zrobienie na pewno wymaga wiele talentu i jeszcze więcej cierpliwości. Jak widać warto być cierpliwym:). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananaski są zawsze ładne, obdarowana będzie zadowolona a ja ślecze nad robótką małą ,jeszcze trochę i będzie finisz.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, misterna serwetka Aniu. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie tkwi siła! Serwetka wyszła świetnie. Bardzo lubię takie małe cacuszka😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wydziergałaś serwetka i podoba mi się też jej kolor. Przyznam Ci się, że ja nie lubię dziergać z filmików. Zdecydowanie wolę schematy wzorów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serwetka, ananaski fajnie wyglądają. Ja też dziergalam z filmiku Aurelii, wspaniale tłumaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bardzo piękna ta serwetka, uważam, że jest śliczną ozdobą :) Taką ciepłą, pozytywną. Naprawdę fajnie jest zrobić coś takiego samemu, zazdroszczę umiejętności! Może kiedyś i ja się nauczę, kto wie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną serwetkę wydziergałaś, Aniu. Cieszę się, że kordonki się przydają - gdybyś potrzebowała więcej to chętnie się z Tobą podzielę, bo mam jeszcze jedno pudło, a ja raczej nie szydełkowa jestem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna serwetka.
    Ja ostatnio wkładam takie serwetki w obręcze i powstają łapacze snów. Z pojedynczymi serwetkami nie wiem co robić.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna serwetka a wzór ananasowy zawsze pięknie się prezentuje . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka 🤩 u mnie takowych brak, bo brak tradycyjnych stołów i stolików 🤪

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka śliczna i w ciekawym kolorze. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna serwetka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się ta serwetka prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo gustowna serwetka:) wspaniały kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu śliczna jest ta serwetka!! Kiedyś i owszem, miałam ich pełno teraz pochowane i zapomniane czekają na lepsze czasy;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna serwetka, Aniu - super kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna! Mam nadzieję, że w tej końcówce roku zacznę swoją przygodę z szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, serwetka wyszła pięknie i ma bardzo ciekawy kolor. Hihi, widzę, że spadki energii nie tylko u mnie bywają :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, i ja narzekam na chroniczny brak czasu. Ale widzę, że mimo wszystko udało Ci się stworzyć cudowną serwetę. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka w apetycznym kolorze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie serwetki nie kręcą... chociaż ostatnio widziałem fajną dekoracje ślubna z mandali, może kiedyś taka wykonam dla którejś z naszych córek lub synów.... bardzo ładna Twoja Aniu serwetka, kolor też ciekawy, taka "inna" dzięki niemu jest 😀

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...