Obserwatorzy

poniedziałek, 12 października 2020

Mały rekonesans

Witam Was


Otóż większość wie, że zbliżamy się nieuchronnie do końca zabawy kartkowej 2020. Jest to już jej 5 edycja - zabawa trwa nieprzerwanie od stycznia 2016 roku. 
Kto chciał się nauczyć robić kartki i się doskonalić w tej technice miał na to czas przez 5 lat.  Niestety wszystko kiedyś się kończy. Tak więc i ja postanowiłam w tym roku zakończyć zabawę kartkową. Przede wszystkim dlatego, że wyczerpały mi się już pomysły na jej dalsze prowadzenie. 
Hm.... chyba, że Wy macie jeszcze jakiś pomysł, czego nie było a co chciałybyście robić. Jestem otwarta  na propozycje. 

No ale przecież moje przyjaciółki nie chcą mi na to pozwolić !
W sumie po zastanowieniu mam jeszcze jeden pomysł, ale chyba niezbyt lubiany przez Was. Nie było jeszcze u mnie kartek wg mapki. 
Jeżeli pomysł zaakceptujecie mam dla Was propozycję. Nie chcę tych mapek wymyślać sama, chcę abyście też mieli w tym swój udział. A więc jeżeli są chętni do takiej formy zabawy to odbędzie się ona pod jednym warunkiem. To Wy te mapki wymyślicie. Żeby nikogo nie stresować   wyślecie mi te mapki na maila anniwa59@gmail.com.  
Macie czas do końca grudnia. Jeżeli dostanę 12 mapek, lub więcej zabawa się odbędzie. Jak będzie ich więcej to będą w miesiącu po dwie mapki do wyboru. Ale nie chcę mapek ściągniętych z internetu. Możecie się oczywiście na takich wzorować , ale mapka ma być Waszego autorstwa, przez Was narysowana. A żeby nie było za łatwo ja wymyślę do każdego miesiąca element dodatkowy ( np. guzik, kokarda, sznurek, cekin, kolor )


 A póki co zapraszam na krótkie podsumowanie. 

W 2016 roku robiliśmy po trzy kartki: wielkanocną, okolicznościową i bożonarodzeniową. Tematy kartek wybierałam Wam ja. 


W roku 2017 nadal robiliśmy po trzy kartki, z tym że tematy wybierały Gościnne Projektantki.


W roku 2018 obowiązkowa była już tylko jedna kartka a o formie zabawy zadecydowało głosowanie.
I tak było BINGO, lift kartki, nowa technika i gościnna Projektantka .


 W roku 2019 bawiliśmy się z paletą kolorów, przy czym obowiązkowa była jedna kartka, wybieraliśmy z palety 3 kolory i element dodatkowy. Był też jeden zakaz wykonywania kartek na określoną okoliczność. 


No i w tym 2020 roku nadal robimy jedną kartkę obowiązkowo, a tematem przewodnim są kwiaty. Oprócz kwiatów macie do wyboru kolor i element. 


Chciałam Wam serdecznie podziękować za tak liczny udział we wszystkich edycjach, zwłaszcza tym, którzy bawili się ze mną nieprzerwanie od stycznia 2016.
 Jest takich osób dość sporo. 

 Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie był to bardzo fajny czas. Poznałam mnóstwo wspaniałych dziewczyn i zawsze z wielką radością przygotowywałam dla Was nowe wytyczne i robiłam podsumowania. 

W kolejnych postach będę Was informować czy i ile mapek już mam. Oczywiście w każdym miesiącu będzie wiadomo kto jest autorem danej mapki, więc w mailu proszę Was o podawanie linka do swojego bloga (ewentualnie profilu na FB)

No ale tak na wszelki wypadek zrobiłam już całoroczny banerek na rok 2021. Zdjęcie użyte w banerku pochodzi z TEJ strony 


Myślę, że wszystko jasne, a jak nie zawsze możecie pytać, w komentarzu lub mailem. Sama jestem ciekawa Waszej reakcji :-)
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie . 




30 komentarzy:

  1. Fajnie. Bardzo się cieszę, choć jestem jedną z tych nawalajacych i na ostatnią chwilę 😉. Dziękuję, Aniu za dotychczasową wspólną zabawę i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz energię, sporo slicznych kartek wyszło z tych zabawa.Życze aby się kolejna udała.Wierny kibic.Ula.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to koniec Aniu. Przecież ja dopiero się zapisałam.
    O nie,nie,nie!!! Oczywiście postaram się jakaś mapkę do Ciebie wysłać żeby zabawa trwała dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki powstawały i zapewne powstaną. Mam nadzieję, że nadal będę mogła śledzić Twoją zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,

    Dziękujemy za te 5 wspaniałych lat <3

    Nie wyobrażam już sobie blogosfery bez zabaw u Ciebie!
    I nawet nie chcę.
    Oczywiście, że jest dużo różnych zabaw dookoła ale

    -nigdzie nie ma takiej atmosfery (i czasami potrzebnego zamordyzmu ;P) jak tutaj
    -nikt nie robi takich cudnych szczegółowych podsumowań jak TY (ach to księgowo controlingowe zacięcie!)
    -chyba nigdzie nie ma takiej inwencji twórczej jak tutaj, bo nie robimy tego dla ewentualnej nagrody
    -nigdzie nie nawiązują się takie relacje a nawet przyjaźnie ( dzięki kontynuacji zasady Danuśki o komentowaniu i odwiedzaniu nawzajem swoich blogów)
    -no i nigdzie nie jest powiedziane, że nie możemy wracać do starych pomysłów( bo ileż można wymyślić nowych tematów zabaw)

    12 pomysłów na mapki to w sumie niewiele.
    a jakby było 24 to nawet lepiej.

    Więc dla dobrego początku deklaruję, że narysuję 2 mapki! :)

    Kto następny?
    Dawać dziewczyny!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie wezmę udział, lubię mapki. Myślałam jeszcze o zabawie literowej czyli użyciu jakiegoś przydasia, motywu czy koloru z nazwą rozpoczynającą się na daną literę.Albo kartki tylko dwubarwne bądź z konkretnym wzorem papieru- jest dużo darmowych do wydruku.Zawsze też wzór można zrobić samemu z pomocą dziurkaczy czy nożyczek ;-) Pozdrawiam, pomyślę nad mapką:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mapki są fajne, mam ich trochę zapisanych na Pintereście i kilka mapkowych kartek udało mi się zrobić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że zamieściłaś zestawienie wszystkich zabaw, bo teraz to dopiero widać, jak twórcza z ciebie osoba! Tyle wspaniałych pomysłów! Szkoda by było nie bawić się dalej. Nigdy nie robiłam sama mapek, ale spróbuję i prześlę.:)Dzięki za dotychczasowe edycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, przede wszystkim dziękuję Ci za te lata:) Jestem z Tobą od początku i mam nadzieję że będziesz kontynuowała zabawę, bo tylko ona jest mnie w stanie zatrzymać przy blogowaniu;) Na razie jestem strasznie wkurzona na bloggera, ale mam nadzieję że w końcu ogarną się i doprowadzą wersję do stanu, który będę w stanie bez zgrzytania zębami zaakceptować, bo szkoda mi tych lat blogowania;)
    Raczej nie robię według mapek, ale chętnie podejmę wyzwanie. Może rozrysuję jakiś wymyślony i stosowany przeze mnie układ i będzie to moja autorska mapka;)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie robiłam nigdy żadnej kartki wg mapki :) ale jeśli będzie kolejna edycja Twojej zabawy, to myślę, że będę próbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, nigdy nie robiłam wg mapki, ale cóż mogę też robić, a może nawet pomyślę by coś ci podesłać. A przede wszystkim dziękuję za twoje lata tej właśnie pracy , i powiem ci ,że to mnie trochę zmobilizowało do pewnej systematyczności, nigdy nie lubiłam coś na czas, i coś narzuconego, a teraz widzę że to wciąga - pozdrawiam i życze zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobaja mi sie pomysły Ewinki bo ja mało mapkowa jestem ANIU ale bawię sie od początku wiec na pewno jeśli bedziesz kontynuować zabawę a ja bede nadal miec czasu kapkę to chetnie cos skleje :):):)- za dotychczasowe lata ( nie sadzilam ze juz ich tyle minęło) .... BARDZO DZIEKUJE, baaaaardzo ubogacający czas :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie brałam udziału w Twojej zabawie, ale chętnie oglądałam galerie prac stworzonych przez dziewczyny. Prace według mapek też zapewne byłyby ciekawe, bo każdy interpretuje wzór po swojemu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, oczywiście, że bawię się dalej, czy to w mapki, czy w cokolwiek innego.
    No i właśnie sobie uświadomiłam, że nie opuściłam ani jednego miesiąca zabawy u Ciebie; zaczęłam wprawdzie blogowac w kwietniu 2016 ale nadrobiłam kartki z poprzednich miesięcy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawię się u Ciebie drugi rok i czasami żałowałam, że nie zaczęłam wcześniej.
    Bardzo mi się podoba Twój nowy pomysł, więc pewnie podejmę wyzwanie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z dumą przyznaję, że jestem jedną z tych osób, które nie opuściły żadnego miesiąca od początku zabawy. To jednak Tobie Aniu należą się podziękowania. Wkładasz w te zabawy mnóstwo serca i cennego czasu. Doceniam to i ślicznie dziękuję:) Z mapek raczej nie korzystam ale chętnie się pobawię, każda forma wyzwania może być ciekawa. Spróbuję też przygotować jakieś propozycje mapek. Bawmy się dalej! Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio akurat miałam okazję przeczytać sobie całego Twojego bloga i z zachwytem oglądałam wszystkie kartki zrobione w ramach zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu u Ciebie jak zawsze perfekcyjne podsumowania. 5 lat kartkowania to szmat czasu. Ja niestety ten piąty opuściłam ale wcześniej żadnego miesiąca nie pominęłam. Pamiętam jak powstawały pierwsze karki z bloku technicznego i Twoje wskazówki jaki pqpier kupić. Uwielbiam zawsze z kubkien kawy usiąść i obejrzeć galerię. Fajny pomysł z mapkami. Już nie pamiętam ale była zabawa chyba u Ulci z mapkami i można pogłówkować co z czym, jak ,gdzie. Pozdrawiam i zdrówka dużo życzę😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie myśl, że się z tej zabawy wymiksujesz. Nic z tego. Zabawa się odbędzie, choćbym miała Ci te 12 mapek sama wyrychtować. Sama widzisz ile pięknych kartek powstało przez te pięć lat. Aż mi się wierzyć nie chce, że to już taki szmat czasu. Gdyby nie Twoja zabawa, to pewnie nie stworzyłabym już żadnej karteczki. dzięki Aniu za te wspólne pięć lat i proszę o więcej. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podpisuje się pod wypowiedzią Hani.nawet nie myśl, że cię zostawimy samą z tym projektem. Dalej się będziemy bawić. Cieszę się że poznałam tu tyle wspaniałych dziewczyn i Ciebie moja kochana.Dziekuje za te lata kartkowania. Buziaki posyłam i postaram się zrobić coś jakaś mapkę

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu podpisuje się pod słowami jednej z przedmówczyń. Jeśli chodzi o zabawy to jesteś niezastąpiona i profesjonalna w każdym calu!! Perfekcyjnie je przeprowadzasz, ogarniasz, podsumowujesz i bawić się z Tobą to czysta przyjemność :)). Jestem pewna, że dziewczyny Ciebie nie zostawią i piękne mapki przygotują :). A ja tradycyjnie będę Wam kibicowała :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję Ci za tą zabawę bo dzięki niej zaczęłam robić kartki, co wydawało mi się niemożliwym a jednak :)
    Zastanawiałam się jednak czy dam radę w przyszłym roku..no i trochę podjęłam decyzję, na mapki się nie piszę bo to kolejny stresik ha ha, ale może czasem bez zapisów spróbuję zrobić taką ..już się nie zarzekam :), może gdyby były karteczki z elfami to było by łatwiej he he ale i tak wiele się nauczyłam dzięki Tobie i pozwolę sobie obserwować Wasze poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w kolejnych zabawach, ja chętnie pooglądam efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W ubiegłym roku bawiłam się z Tobą Aniu, w tym roku kibicuję Wam. Na przyszły rok na razie nie chcę składać deklaracji, bo nie wiem co przyniesie. Aniu prowadzisz zabawy na najwyższym poziomie, wkładając w nie dużo serca, szkoda by było przerywać zabawę. Życzę dużo zdrówka i sił.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu! Patrząc na odzew, zabawa sie odbędzie :-) Cieszę się, bo szalenie lubię podziwiać prace wszystkich uczestniczek :-) Twoje podsumowania są obłędne!
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że lecimy z tymy mapkami, bo kto jak nie MY :-) Bardzo Ci jeszcze raz dziękuję za te lata wspólnej zabawy, zachęcania nas do myślenia i inspirowania. A ja tym bardziej jestem wdzięczna, bo to dzięki Tobie w ogóle skusiłam się na robienie kartek :-) Jesteś Matką Chrzestną moich prac :-)
    Jeszcze raz dziękuję bardzo, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Aniulko Kochana ! Nie mogę uwierzyć, że to już trwa od roku 2016, ciężko wueirzyć ze czas tak szybko leci i że takie czasy będą nas czekać :( Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ten czas zapinkala:( Aniu oczywiście że się bawię dalej, bo to właśnie przez Ciebie, albo dzięki Tobie zaczęłam robić kartki, choć zawsze twierdziłam, że ja nie kartkowa jestem;)Dziękuje Ci za te wszystkie lata wspólnej zabawy, ale i tez ciężkiej Twojej pracy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy bym nie pomyślała,że to już 6 rok.Już się przyzwyczaiłam co miesiąc mają być
    karteczki robione według wytycznych Ani.Nie pamiętam żebym jakiś miesiąc nawaliła.
    Dużo się nauczyłam.Wielkie Dziękiiiii za twój poświęcony czas i perfekcyjne podsumowania. Chętnie będę uczyć się robić kartki według mapek. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...