Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2014

Filiżanki, róże i krokusy

Witam wytrwałych Obserwatorów.
Dzisiaj znowu będę Was zamęczać historią.  To co zobaczycie poniżej powstało w czerwcu 2013 roku, czyli w czasach mojej fascynacji filiżankami z wikliny papierowej i kwiatami z krepiny.  Wyplotłam kolejną filiżankę, którą ozdobiłam różami  płatkowymi. 
Kursik na takie róże znalazłam tutaj
Niestety teoria , teorią ale ja potrzebowałam jakiś wskazówek praktycznych. Szukałam, szukałam i znalazłam Danusię Sobczak, która robi przepiękne kwiaty z krepiny, którymi ozdabia swoje wyroby z wikliny i nie tylko. Zapraszam Was na jej bloga , warto zajrzeć  do Chatki Czarownicy
Po konsultacjach udało mi się w końcu zrobić róże płatkowe i filiżankę z motylkami decou. 



Jako, że nie lubię robić wielu takich samych rzeczy poszukałam kolejnego kursiku na kwiatki i znalazłam kursik na krokusy , nie trudno zgadnąć u kogo :-) 
Oczywiście u Danusi Witkowskiej TUTAJ
 Zabrałam się do pracy i powstała kolejna filiżanka, tym razem z krokusami .



Obie filiżanki znalazły swoje  nowe  domki i u mnie pozostały już tylko na zdjęciach. 
Wszystkim, którzy doczytali do końca dziękuję. Pozdrawiam i do następnego  posta :-) 



2 komentarze:

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...