Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2014

Podstawki i wazonik

Witam Was
 Dzisiaj znowu inna bajka .
Tym razem moje nieśmiałe próby decoupage.
Póki co dostałam małego fioła na punkcie serwetek , kupuje i wymieniam  na  facebooku. Specjalnie na tą okoliczność dodałam nową zakładkę  na moim blogu. Zebrałam na niej serwetki jakie mam w posiadaniu i mogę je wymienić na inne. Jeżeli będzie potrzeba mogę również odsprzedać . 
Technika decoupage fascynuje mnie już od dawna.
Coś tam próbowałam już  robić , kilka moich prac  recyklingowych znajdziecie TUTAJ  i zdobioną tą metodą wiklinę papierową TUTAJ
Mój decoupage  występuję w wersji bardzo uproszczonej :  do klejenia używam wikolu rozcieńczonego wodą, do malowania podkładowego zwykłej białej  farby emulsyjnej do ścian z dodatkiem kolorowych pigmentów a do lakierowania i utwardzania bezbarwnego lakieru akrylowego.
Ostatnio powstały :
  wazonik  z palstikowej butelki po środkach czystości




Oraz podkładki pod kubeczki , szklanki . 
Są dwustronne zrobione na bazie sklejki . 
Tak wyglądają z jednej strony 


 a tak z drugiej 


oraz w zestawach jedna i druga strona



 Dzisiaj koniec , następne prace w przygotowaniu będą niebawem. Pozdrawiam czytających i oglądających. 

9 komentarzy:

  1. śliczny wazonik:) taki wiosenny.Ale dla mnie podstawki sa numerem 1:)te z motylkami sa urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że decu Cię wciągnął. Ja mam wielkie plany tylko czasu mało. W poniedziałek do domu wjechały pierwsze jajka. kolejne w drodze. Więc na razie frywolitka na warsztacie. Decu musi zaczekać do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wszechstronny i bogaty dorobek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo mi się spodobały te podkładeczki ,są piękne wszystkie bez wyjątku.No wazonikowi też nic nie brakuje ale w tym poście górą są te okrągłe cudeńka.
    Do zobaczenia niebawem ,czy to u mnie czu u Ciebie,buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, Aniu! Widzę że jesteśmy na tym samym etapie - zauroczone decoupage'm i minimalistyczna w materiałach. Ja oprócz vikolu i farby zainwestowałam w spękacz i medium do transferu wydruków :) Powodzenia w twórczych zadaniach. Może odezwę się w sprawie wymiany serwetek - sama uwielniam je kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motywy, tak wiosennie i letnio się u Ciecie zrobiło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przez etap decou pewnie każda osoba zajmująca się rękodziełem przechodziła więc na nawet wypadałoby trochę pomalować tak dla przyzwoitości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podkładki, pięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! Mi ogromnie podobają się podkładki ze słonecznikiem! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...