Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Filiżanki z wikliny

 Witam Was weekendowo . 
Póki co jestem uzależniona od blogowania i dzień bez napisanego nowego posta uważam za stracony .
Pewnie  niedługo mi przejdzie ale na razie mi musicie wybaczyć. Obiecuje, że dzisiaj będzie krótko. Chciałam Wam pokazać moje ostatnio wyplecione filiżanki.
W niebieskich klimatach - jedyna jaka została u mnie 
służy mi jako osłonka na doniczkę z fiołkami. 




Kolejne filiżanki wyplecione na zamówienie, malowane lakierobejcą i utwardzone bezbarwnym lakierem akrylowym 

 a te poniżej całkowite "świeżynki" - wykończone wczoraj w wersji na surowo i po ozdobieniu.



 życzę Wam twórczego weekendu i dziękuję Odwiedzającym za pozostawione komenterze.
Cieszy mnie i buduje fakt, że ktoś tu zagląda .




7 komentarzy:

  1. Oj Ty pracusiu,zasuwasz,piszesz posty ,ale rozumiem Cię doskonale.Musisz sę nacieszyć blogowaniem więc korzystaj póki masz siły i ochotę i aby na długo Ci tego starczyło.Filiżanki piękne ,szczególnie ta niebieska mi wpadła w oko.Spokojnej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne filiżanki. Świetny pomysł by ukryć w nich doniczki z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się najbardziej podobają te brązowe- jak widać każdy sobie wybiera zgodnie z własnym uznaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanki są fantastyczne ;) chociaż równie bardzo podobają mi się kwiaty z poprzednich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne prace ,fiolki bardzo ładnie zgrały się z ozdobą .

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne filiżanki:) bardzo mi się podobają a pomysł na użycie jako osłonka do kwiatów rewelacyjny:) odrazu tak domowo się człowiek czuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne i romantyczne filiżanki zrobiłaś, bardzo mi się spodobały. Jako osłonki doskonale spełniły swoją rolę ;)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...