Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Quilling

Witam  stałych i nowych Obserwatorów
Dzisiaj parę słów na temat kolejnej dziedziny rękodzieła czyli quillingu. Bo oczywiście nie byłabym sobą gdybym i tego nie spróbowała. A moja przygoda z qullingiem zaczęła się jakiś rok temu . Przy okzaji zakupów na Allegro trafiłam na ogłoszenie : paski do quilingu i sobie pomyślałam co to u licha jest jakieś pocięte paski papieru - do czego to może służyć?? Jak odkryłam już u wujka GOOGLE co można zrobić z kolorywych pasków papieru   szybciutko wróciłam na Allegro i zakupiłam oczywiście paski i igłę do quillingu.
Niestety na zdjęciach wyglądało cudnie i prosto ale rzeczywistość okazała sie dużo trudniejsza. Moja pierwsza quillingowa pisanka wyglądała tak 


 byłam załamana efektem ale walczyłam dalej 


 i dalej  


 potem zrobiłam jeszcze dwie podstawki pod pisanki 


 i odłożyłam quilling na pół roku zniechęcona do tej dziedziny. Wróciłam jeszcze na krótką chwilę przed Świętami i zrobiłam jedną bombkę quillingową,  która powstawała ponad 2 miesiące. 


I doszłam do wniosku że to chyba nie jest moja bajka
 ale kto wie.... może kiedyś jeszcze spróbuję. 






5 komentarzy:

  1. Aniu każdy próbuje swoich sił w różnych dziedzinach, nie zniechęcaj się dalej szukaj Twojej pasji i co lubisz robić najbardziej ale warto próbować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ja tez doszłam do wniosku że to nie dla mnie , a Twoje prace są lepsze od moich !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ta metoda jest zupełnie mi obca, ale za to świetnie ogląda się Twoje zdjęcia. Mnie bardzo się podobają Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te quillingowe pisanki! Wiem, ile to jest zwijania... Ja pisanki raczej filcuję, szybciej idzie. Ale może skuszę się na quillingową bombkę choinkową... :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...