Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2014

Wiosenny Nowy Rok

Witajcie 
Mam nadzieję, że już odespaliście zabawy sylwestrowe. 
W związku z tym że zimy jakoś nie widać, mój pierwszy wpis w Nowym Roku  będzie dotyczył moich kwiatów, które kojarzą się raczej z wiosną.
Przedstawiam część II mojej kwiatowej kolekcji 
  tym razem z mojego biurowego pokoju. 
Jako pierwsze przedstawiam moje dwie 25 letnie paprocie, które towarzyszą mi prawie od początku mojej pracy zawodowej. 



Tu moje nowonasadzone bluszcze  dwa w osłonkach z wikliny papierowej mojego autorstwa


i na zakończenie cała ściana na którą patrzę z za mojego biurka. 


Moje kolejne storczyki zaczęły kwitnąć , ale jeszcze chwilkę poczekam zanim Wam je pokarzę aż będą w pełnej krasie. 

3 komentarze:

  1. witam serdecznie w Nowym Roku, myślę że z kubkiem kawy;)będę zaglądać;) udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka ja dopiero teraz zobaczyłam ten post. Nie wiem czy nadal pracujesz tym samym pokoju czy już gdzieś indziej, ale powiem CI szczerze, że dzięki tym kwiatkom wygląda jak w domu. Paprotka wypisz wymaluj, jakbym na swoją ścianę patrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie paprotki :) nawet jedną mam :) piękne paprocie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...