Obserwatorzy

wtorek, 21 stycznia 2014

Kwiaty ze wstążek i materiału

Witajcie
Dzisiaj znowu zmiana dziedziny rękodzieła. Tym razem będzie o kwiatuszkach  z materiału i wstążek. Lubię je jako dodatki do różnych moich prac. Niestety piękne kwiatuszki kanzashi  mi nie wychodzą, mam też mały problem z wykonaniem różyczek ze wstążki, aczkolwiek już mi coraz lepiej idzie i w końcu zrobię różę, z której będę zadowolona :-)
  Ale znalazłam całkiem sporo kursików na łatwiejsze kwiatuszki   poniżej kilka linków :
Według tego ostatniego kursiku powstały moje kwiatki z materiału



a tu kilka kursików na kwiatuszki ze wstążek :
Według tego ostatniego kursiku powstały moje kwiatki ze wstążki




No  i moje pierwsze róże, z których nie jestem do końca zadowolona. 


Jak Was zaciekawiło to polecam Mały przewodnik - jak zrobić kwiaty kanzashi.

http://kanzashi.weebly.com/uploads/5/5/3/4/5534627/how_to_kanzashi_polski.pdf

Powodzenia !!!

5 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja kwiatów. Pomimo iż z róż nie jesteś zadowolona to i tak dla mnie są one nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstążeczkowe kwiaty bardzo mi się podobają a róże w Twoim wykonaniu są bardzo piękne i moim zdaniem nic im nie brakuje :) Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kwiaty, różom nic nie brakuje. Z kursiku skorzystam. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają wszystkie, ale mnie najbardziej spodobał się fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia we wstążkowaniu, mnie ostatnio też te materiałowe kwiaty zajmowały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...