Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Haft krzyżykowy - historia i teraźniejszość

Witam cieplutko na przekór zimie.
U mnie - 11 stopni 

Dzisiaj jeszcze pisanek nie będzie ale już zaczęłam ich produkcję więc niebawem się pojawią.
Chciałam Wam pokazać moje obrazki wyszywane krzyżykami. Pochodzą one z czasów kiedy jeszcze hasła : wiklina papierowa , quilling, decoupage   były mi całkiem obce.
Haftem krzyżykowym zaraziła mnie moja córka. Kupiła mi pod choinkę kanwę z nadrukiem i muliny . Jak się domyślacie rodzina ze mnie w tamte Święta nie miała pożytku :-). 
Jest to bardzo wdzięczna dziedzina rękodzieła , łatwo ją zabrać w podróż ,  do walizki zawsze się zmieści . Praktycznie zawsze mam zaczęty jakiś obrazek , który mi towarzyszy w wyjazdach.  
Był taki czas, że haft pochłonął mnie całkowicie i nic innego wtedy nie robiłam. Powstało kilka obrazków, które prezentuje poniżej.  Pierwsze 4 zdobią ścianę w momi biurze , ostatni  widoczek nie ma jeszcze swojego miejsca.
Przepraszam za jakość zdjęć , ale obrazki są oprawione w ramki z szybką i mój aparat odmówił zrobienia zdjęć tylko obrazkom, bez efektów odbicia światła . 








 A tu już wstęp do Wielkanocy 2014 - efekt pracy ostatnich kilku dni  - małe obrazki, z których powstaną pisanki . 

I to na dzisiaj tyle , zmykam bo jutro normalny dzień pracy.
Dziękuję Wszystkim, którzy dotrwali do tego miejsca , witam nowych Obserwatorów i pozdrawiam Was bardzo ciepło .

6 komentarzy:

  1. Haft krzyżykowy to coś czego nie potrafię ,tzn na koncie mam tylko jeden obrazek gotowiec z nadrukiem . Podziwiam wszystkie krzyzykujace .Cudne obrazy,mostek skradł moje serce .

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę piękne zmiany na blogu ,super .A tych obrazków Ci zazdroszczę bo ja nie mam takiego ani jednego,Niezła z Ciebie zdolniacha i jestem bardzo ciekawa cóż tam jeszcze chowasz w zanadrzu, aby nam pokazać.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft krzyżykowy bardzo mi się podoba a Twoje obrazki są wspaniałe, wszystkimi jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obrazy:) uwielbiam haft krzyżykowy- to jeden z pierwszych jakie sama opanowałam:) Pisanki zapowiadają się bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ! :). Ale przy okazji mam pytanko, ja po zrobieniu, wypraniu, zawsze mam problem z rozprasowaniem, próbowałam na wilgotno, na mokro i nigdy nie mogę dobrze rozprasować. :(. Co prawda robię na 3 Lub 4 nitki i dość ściśle więc czasami wychodzi falbanka :)). Gdzie popełniam błąd ? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :)). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...