Obserwatorzy

niedziela, 22 listopada 2015

Haftujemy w ciemno - odsłona 3

Witam Was 

No trochę miałam dłuższą przerwę, ale powrót do pracy po krótkim urlopie spowodował spowolnienie pracy twórczej. Chyba myśl o emeryturze będzie mnie teraz często nawiedzać. Tyle mam pomysłów i tyle bym się chciała różnych rzeczy nauczyć, a tu czas, a właściwie jego brak nie pozwala mi na to. A jak już  będę miała ten czas to pewnie się chęci  skończą, albo możliwości :-)
W sumie jak się tak zastanowić, to człowiek całe życie ma pod górę. Ale jak się zmierza na szczyt....


Więc jak to Danusia napisała w swoim ostatnim poście " Tyle wstępu wystarczy.... "

Tytuł już Wam powiedział o czym dziś będzie - a mianowicie prezentuję moją  3 już część haftowania w ciemno obrazka u raeszki .


Jak ktoś ciekawy jak będzie wyglądał cały obrazek i jak poradziły sobie dziewczyny z 3 częścią to zapraszam TU

Ja osobiście  do dzisiaj nie wiedziałam co wyszywam , a jak już uwidziałam to i tak się zdziwiłam. 
Myślę, że gdybym zobaczyła cały obrazek to tak sama z siebie bym go nie wyszywała.  I to nawet nie chodzi o to że mi się nie podoba, tylko nie widzę dla niego zastosowania. 
Ale oczywiście wyszyję go do końca a potem pomyślę nad jego przeznaczeniem . 

Moja wersja po 3 części prezentuje się tak 


Po tym jak zgubiłam się w drugiej części narysowałam sobie w końcu siatkę, niestety ołówkiem i teraz trochę jestem zestresowana czy uda mi się ją wyprać. Kupiłam sobie w końcu mazak spieralny bo jednak przy większych formach nie potrafię wyszywać bez siatki.

To pozostanę nadal w temacie haftu krzyżykowego i  pokaże jeszcze kolejne karteczki jakie poczyniłam. Doszłam do wniosku że muszę się rozejrzeć za jakąś kooperacją... lubię wyszywać drobne hafty do kartek , ale mniej lubię wykańczać same kartki :-) 

Pierwsza  uniwersalna  wyszywana na zielonej kanwie, wzorek miałam  w jakiejś gazetce, ale oczywiście nie zapisałam w jakiej :-) Fajnie mi się wyszywało , bo tylko jednym kolorem . Na środkowym zdjęciu kartka leży na kopercie a zrobiona jest na gotowej bazie z okienkiem - były w zeszłym roku w Lidlu. 


Kolejne to już są karteczki Bożonarodzeniowe 

Poniżej  1/2 wzorku zakupionego online na stronie Caricamo TU
Jest to  połączenie haftu krzyżykowego z koralikowym , wzorek wyszyty na kanwie ecru 


Karteczka  z bombką , wzorek wyszyty w zeszłym roku i źródła raczej  już nie znajdę. Bombka wklejona jest krzywo z premedytację - po prostu inaczej nie mieściła mi się w okienku :-)


I ostatnia już dziś karteczka wyszyta na kanwie w kolorze lnu , a wzorek pochodzi z pinterestu, niestety nie znalazłam strony z której go przypięłam :-( Wyszywało się szybko i przyjemnie 


I jeszcze środek karteczki 


I na dziś tyle. 
Dziękuję Wszystkim za komentarze - hm... gdyby nie one to pewnie by mi się nie chciało , tak jak mi się chcę !!!

Pozdrawiam serdecznie  i żegnam się z Wami ale nie na długo. Niebawem znów się pojawię. 










29 komentarzy:

  1. Karteczki rewelacyjne. Ich oprawa również. Ale... gapię się na świąteczny obrazek i nie mam pojęcia co na nim jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze Aniu u Ciebie już taka produkcja a ja jeszcze nie zaczęłam bo ciągle coś innego wyskakuje a pokazać nie mogę bo to prezenty. Masz racje jak już będziemy na tej wymarzonej emeryturze to sobie odbijemy i nauczymy się tylu rzeczy na które teraz brak czasu..... oby zdrowie nam pozwoliło. Hafcik ciekawy przedtem myślałam, że to czapa Mikołaja ale teraz to nie mam pojęcia chyba jakiś puchar czy co. Pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak wiele piękności! Kiedy Ty na to masz czas! Podziwiam, bo karteczki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, podziwiam w dalszym ciągu zapał do hafcików, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu karteczki wychodzą Ci prześlicznie:)
    a hafcik też zapowiada sie fajnie, myślę że jak już wyhaftujesz całość to będziesz wiedziała co z nim zrobić:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te Twoje karteczki - ja wyhaftowałam dwie i chyba mam dosyć - to wymaga tyle pracy, że chyba łatwiej zrobić karteczkę scrapbookingową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne takie od serca zrobione kartki .

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu wpadłas w to krzyzykowanie calkiem i bardzo ładnie ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. wciagnęły CIe te krzyżyki jak nic, ale skoro pięknie wychdozą to w sumie czemu się w to nie bawić- pozdrowienia od lenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafty i karteczki wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki, a ja jakoś do świątecznego kartkowania chęci nie mam. Mam jeszcze trochę kartek z megaprodukcji świątecznej AD2013, kilka zrobiłam w ubiegłym roku, na moje potrzeby w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czekajcie na te wymarzona emeryturę, bo wtedy dopiero nie ma na nic czasu .
    A ten obrazek po 3 częsci a ja nie wiem , co to jest? Dobra... poczekamy zobaczymy. Duzo tych karteczek wyhaftowałaś i podobają m i się. Ponarzekałaś sobie troszeczkę i pewnie teraz Ci lepiej i nawet krzyzyki lepiej i szybciej wychodzą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafty. Podziwiam za cierpliwość. Ten zielony to mój faworyt. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jak zobaczyłam Twój kawałek wyszyty to pomyślałam sobie, że to będzie jakiś nawalony Mikołajek :)))) A to tylko zmęczony aniołek :) Obrazek będzie piękny po wyszyciu. Też nie wiem co z nim dalej zrobić, ale może nadałby się na podusię ???
    Pozostałe hafciki śliczne, karteczki w Twoim wykonaniu sa cudowne :)
    Tez czekam na emeryturkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, Tobie chyba najlepiej wychodzą te hafciki w ciemno;) Już sobie wyobrażam, ile Ty naprodukujesz tych śliczności, jak będziesz na tej emeryturze... Nie nadążymy z komentarzami;) Wszystkie karteczki są śliczne! Ty masz chyba dobry wzrok, bo ja, żeby takie maleństwa wyhaftować, to musiałabym mieć ,,bryle" jak denka od butelek;););) Co prawda mam okulary tylko do kompa, ale jedynie koło niego leżą... Ostatnio złapałam się na tym,że trudno mi było znaleźć dziurkę w koraliku, kiedy robiłam bransoletki;) No, ale najbardziej jestem ciekawa, co Ci wyjdzie z tej pracy w ciemno? Pozdrawiam Cię gorąco i moc buziaków przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu co tu dużo pisać, wszystkie hafciki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anulko o co Ci chodzi z tym haftem w ciemno. Jak to nie podoba się? Wychodzi zarąbiście,chociaz ja wciąz nie wiem co to będzie. Gapa jestem jakas, albo juz na tyle oślepłam, ze niedowidze. Twoje karteczki, tak mozolnie wyhaftowane sa jak zwykle przesliczne. Nie wiem ile czasu zabiera Ci haftowanie takiego cudeńka, ale jak dla mnie to zbyt małe te krzyzyczki. Masz jednak sokole oko!. Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniulka Ty mOja i tak perfekcyjnie sobie poradziłaś , ja to zapewne bym poległa. Ostatnio się bawię w haftowanie i beznadziejnie mi wychodzą kontury :/ Ale to nic, może w końcu załapię o co w tym chodzi. Ty to uczyć się już nie musisz bo idealnie wyhaftowałaś karteczki. Pozdrowienia ode mnie i Szymcia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek coraz bardziej świąteczny i powoli widać co to będzie. Karteczki urocze. Ja w temacie świątecznym dopiero "raczkuję". Trudno mi się zabrać do tej zimowej tematyki. Byle do wiosny. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obrazek nabiera formy. Karteczki swietne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Obrazek coraz bardziej zbliża się do końca, a karteczki super :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. karteczki sa przeurocze i każda inna niepowtarzalna. A obrazek, ciekawa jestem co tez kryje się pod ta plamka do haftowania. Czekam cierpliwie . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu ja swój obrazek mam w planach powiesić na drzwiach. Może i tobie taka opcja się spodoba :).

    Kartki zrobiłaś bardzo fajne. Ta krzywa bombka wygląda tak jakby dyndała więc całkiem naturalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci Aniu w tajemnicy, że ja też od jakiegoś czasu marzę o emeryturce. W dzień do ogródeczka, po południu leżaczek a wieczorkiem do pracowni i to bez stresu, że o świcie budzik mnie zdenerwuje. Byłoby cudnie!
    Karteczki urocze jak zwykle, tym razem najbardziej zachwyciła mnie ta uniwersalna - jest śliczna. Hafcik w ciemno też coraz ładniejszy, czekam na efekt końcowy.
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anula Twoje hafciki są niezwykle urokliwe,niebieskie mombki śliczne ,a urodzinowa karteczka od Ciebie nadal stoi sobie na półeczce i cieszy me oczęta każdego dnia.
    Ten pomalutku odkrywany haft ,będzie cudny,kto jak kto dasz radę z palcem ....
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za dużo Aniu, za dużo na raz :) kartki świetne - bardzo podoba mi się ta z świeczkami. Prosta, oszczędna w formie i ładna.
    Do obrazka na pewno znajdziesz zastosowanie :) Wątpię, czy u Ciebie może się coś zmarnować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z dużym opóźnieniem zjawiam się z komentarzem, ale siły wyższe tak zdecydowały / wyjaśnienie u mnie w ostatnim poście/.
    Haftowanie w ciemno idzie pełną parą, już się wyłania coraz więcej, nie długo skończysz i będziesz cieszyć oczy pięknym obrazkiem.
    Karteczki poczyniłaś świetne; ja podobnie do Ciebie lubię robić małe hafciki do kartek, ale już samo ich oprawianie na bazach kartkowych to dla mnie istny horror, niemniej jednak robię je bo nikt za mnie tego nie zrobi, a wysłać by wypadało. Twoje mi się podobają.
    Marzysz o emeryturze i wolnym czasie dla swoich pasji, życzę Ci by te marzenia się spełniły.
    pozdrawiam Anulko.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...