Obserwatorzy

niedziela, 8 listopada 2015

Ostatni będą pierwszymi :-)

Witam Was 

I znowu pewnie się zastanawiacie co za durny tytuł ma mój kolejny post. No już tak mam, że nie lubię jak od razu na liście czytelniczej widać o co chodzi . Lubię Was zaciekawić co tam znowu wymyśliłam . 


W zeszłym miesiącu  dosłownie na ostatni moment wykonałam pracę na  8 lekcję decou , więc w listopadzie  postanowiłam ją zrobić na początku, tym bardziej że temat 9 lekcji przypadł mi do gustu,  robiłam go już kilka razy z pozytywnym skutkiem . A tematem jest transfer zdjęć, szczegóły znajdziecie TU



W związku z tym , że nie miałam potrzeby transferowania zdjęć rodzinnych pobuszowałam trochę w necie w poszukiwaniu starych fotografii i znalazłam takie bardzo ciekawe zdjęcie na którym są Międzyzdroje .
Dla celów transferu musiałam go odwrócić w lustrzanym odbiciu  bo ma napisy 




Zdjęcie wylądowało na wieczku  drewnianego pudełeczka o wymiarach 17 x 11 x 7 cm.  



Reszta została od zewnątrz  potraktowana czekoladową lakierobejcą. 
 Miałam jeszcze ochotę na ozdobną białą koronkową taśmę, ale tym razem  postanowiłam zostawić go w wersji minimalistycznej, bo  co za dużo to niezdrowo :-) 


Środek został tylko polakierowany , a na wieczku wylądowała  sentencja, która bardzo mi się spodobała.




I z bliska jak by kto nie umiał doczytać :-)






Wiem , że kolorystycznie moja praca  nadaje się również do zabawy w kolorki u Danusi , ale nie trafi tam z  premedytacją , bo generalnie nie lubię chodzić na skróty i zazwyczaj jak mam czas idę dłuższą drogą :-)



Wybaczcie  mi, że dziś  tak krótko, ale nie za bardzo mam czas na rozpisywanie się -  trochę zawirowań w domu. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę udanego spokojnego tygodnia. 




39 komentarzy:

  1. Anulka, nie przestajesz mnie zadziwiać! Dla mnie dekupaż to czarna magia, a transfer to zupełnie coś kosmicznego hehe. Moge tylko podziwiać u Ciebie i innych zdolnych dziewczyn. Szkatułkę przepięknie ozdobiłaś, a sentencja rzeczywiście bardzo mądra.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale piękna szkatułka. Wszystko w niej jest świetne. A tempo masz rzeczywiście ekspresowe, ja na razie jestem na etapie pracy koncepcyjnej, czyli przeskakuję z tematu na temat i żadnych konkretów jeszcze nie ma. Pozdrawiam serdecznie, trzymaj się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie wybrałaś, szkatułka wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudna klimatyczna szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Widać, że lubicie się z transferem:) Kolorek boski!!! Sentencję skradnę, bo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Anulka Ty to lubisz zaskakiwać i tytułem i pracą. Szkatułka fantastyczna a transfer bardzo klimatyczny. Ja bym szła na skróty i dodała do czekoladki ale to ja- robienie prac pasujących do dwóch czy więcej zabaw/okazji to zdecydowanie moje klimaty haha. Tak na marginesie trochę spóźnione ale szczere i prosto z serca najlepsze życzenia urodzinowe, dużo zdrowia, spełnienia marzeń i radości z tworzenia. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak patrzę i patrzę i myślę, że mojej mamie jak nic taka szkatułka przypadłaby do gustu :-) Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka Aniu! Bardzo ciepła (chyba przez ten kolorek czekolady) i uroczo wygladajaca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie mi się bardzo spodobało. Widać tam chyba zakochanych ale również czasy wtedy były spokojniejsze. Taka fajna sielanka.
    Szkatułka w całosci mi sie podoba i podziwiam, ach:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. no no wycwaniłąś się z tymi transferami i pięknie Ci wychodzą :) jestem pod wielkim wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca i oryginalna, transfer pierwsza klasa, też uwielbiam stare zdjęcia mają wielki urok w sobie:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne pudełeczko, super to wygląda i sentencja mnie zmobilizowała do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu razem uderzamy w te same tematy, tylko że ja na skróty poszłam;) Śliczna szkatułka Ci wyszła Aniu, ja lubię takie rzeczy proste i nie przesłodzone. A ta myśl na wieczku warta przemyślenia... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, dotarłam wreszcie i do Ciebie. Przyznam, że miałam co czytać i co podziwiać - i powiem tak - prostota ma piękno w sobie - .
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna szkatułka Aniu. Nie poszłaś na skróty, oj nie a zaciekawienie po przeczytaniu tytułu posta było oczywiste. Potrafisz przyciągnąć uwagę, oj potrafisz.)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu szkatułka cudna i myślę, ze koronka tutaj by nie pasowała:)
    ja niestety ostatnio muszę łączyć wyzwania i nasza naukę bo u mnie czas rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anulko, szkatułka wyszła Ci ślicznie;) i dobrze, że nie kombinowałaś z koronkową taśmą, bo byłby zapewne przesyt ozdób. Tak, ja wygląda teraz - wg mnie jest bombowa! Po prostu bardzo elegancka;) Mnie ostatnio jakoś ,,opuścił" ten decupage... Ale ochota na tę technikę zdobienia zapewne wróci niebawem;) No bo lubię je zmieniać i nic na to nie poradzę... Jednym słowem praca na szóstkę;) Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkatułka cudna. Powiem, że bardzo elegancka i do tego ta sentecja!Bardzo mądra, życiowa. Muszę sobie napisać na kartce i powiesić w kuchni:)
    Aniu, obrazek fajnie się wpasował i świetnie to wygląda. Ja jeszcze nigdy nie robiłam transferów! Ostatnio, to bryndza u mnie z robótkami, dobrze, że Danusia istnieje, dzięki niej coś tam działam:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci to Aniu wyszło, pudełko wyszło ekstra, a ten napis w środku jest super, to też jest transfer? Ja jestem w szoku że tak można :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No kochana to poszłaś po bandzie!. Uporałaś się tak szybko z zadaniem, że mnie od tego głowa rozbolała. Szkatułka rzeczywiście jest elegancka sama w sobie bez zbędnych ozdób. Transfer wyszedł Ci idealnie. Kurcze, a ja jeszcze w powijakach. Myślę i myślę i wymyśleć nie moge. Musze sobie Twoją sentencje zapamietać, bo marnuje czas na te rozważania. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna klasyka Aniu! Powstała śliczna i elegancka szkatułka z przesłaniem - bardzo mi się podoba. Gratuluję Ci pomysłu na grafikę!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności :) Podziwiam tą technikę, a Ty czujesz się w niej jak ryba w wodzie :)
    Szkatułka rewelacyjna, a sentencja baaardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu tu uż wszystko zostało powiedziane i napisane.Cóż ja biedna mogę jeszcze dodać aby się nie powtarzać .
    Francja -elegancja z tym pudełkiem Ci wyszła,kolorki śliczne motyw cudny tylko coś te fotki jakieś takie nie do końca udane .Czegoś mi w nich brak,ale to już sprawa drugorzędna,wa Ty wiesz ,zę mam fioła na ich punkcie.
    Buziak z rana jak najlepsza śmietana :)
    Buziaki dla Olci ,niech szybko dochodzi do siebie po tym szpitalu.
    A skoro już tak rodzinnie Was pozdrawiam to mały całus dla mężula ,a niech ma chłopina haha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu bardzo elegancka szkatułka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu bardzo elegancka szkatułka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje przedmówczynie wychwaliły już Twoje pudełko pod niebiosa, wiec nie pozostaje mi nic innego jak dodać, że w pełni się z nimi zgadzam.

    Pytałaś u mnie, gdzie znalazłam liczbę nieprzeczytanych postów bloglovin - pokazuje się ona na ramce karty przeglądarki - to są te z ostatnich 20 dni. Na pasku z prawej strony są wypisane wszystkie blogi, które obserwujesz i przy każdym z nich również jest podana liczba nieprzeczytanych wpisów również z ostatnich 20 dni. Więcej wpisów z danego bloga możesz zobaczyć klikając w nazwę danego bloga znajdującą się nad tytułem wpisu. Poza tym przy każdej wizycie na blogu zostawiam choćby króciutki komentarz i przy następnej wracam do niego, żeby zobaczyć, czy jest jakaś odpowiedź. Jeśli komentarze na blogu nie są moderowane i mojego nie ma to znaczy, że danej notki nie czytałam.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, tak czytam i od samego czytania oczopląs a co dopiero połapać się co i jak ?

      Usuń
    2. Dzięki Anettko za odpowiedź, u siebie nie znajdę bo nie mam boga na bloglovin :-)

      Usuń
    3. Bożenko, Aniu - to tylko tak strasznie wygląda, gdy jest przez kogoś napisane. Jak już się z bloglovin korzysta, to to wszystko o czym napisałam, jest widoczne jak na dłoni.

      Usuń
  27. Dla mnie też, mniej, znaczy więcej. Nie sztuką jest napaprać wszystkiego i wtedy dopiero jest łojojoj. Sztuką jest zrobić jak u Ciebie, praktycznie jeden element, ale za to jaki ! Generalnie nie lubię takich starych fotografii, gdzie jest osoba, posadzona i gapiąca sie w obiektyw, ale ten motyw jest śliczny i cudnie wpasował się w pudełeczko, które myślałam zgłaszasz na czekoladkę, no ale jak sama mówisz, że wolisz nie wchodzić głównym wejściem tylko pakujesz się przez ogródek i okno balonowe na 2 piętrze, by się dostać do drzwi wejściowych na parterze ;)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielbiam prace w takim klimacie, nastrojowe, z pięknym "rysunkiem", no i jeszcze w środku słowa, nad którymi można chwilę podumać...

    OdpowiedzUsuń
  29. Z racji tego,że wszystko już zostało powiedziane dodam tylko skromnie, ze bardzo mi się podoba ta szkatułka, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna jest i tyle!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka praca ma wyjątkowy urok. Jest przepiekna i mnie się bardzo podoba. Sama od jakiegoś czasu przymierzam się do transferu. Może niebawem.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Skrzyneczka pięknie wyszła, a cytat cudowny:) też mi się bardzo podoba, chyba muszę go sobie powiesić w widocznym miejscu:)!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna "czekoladka", jak dla mnie bardzo dobrze tak jak jest teraz :-)

    a sentencja... do rozważenia... wszyscy narzekają na ten permanentny "brak" czasu...
    a to może tylko kwestia właściwego "szukania" ;-D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcie Aniu wybrałaś piękne i szkatułka wygląda ślicznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...