Obserwatorzy

środa, 1 listopada 2017

Kartki przez cały rok - wytyczne listopad

Witam Was

I mamy przedostatni już miesiąc drugiej edycji zabawy w kartkowanie przez cały rok. 
Witam serdecznie kolejną Gościnną Projektantkę,
 którą jest Renia Walczak  z bloga  

Zastanawiam się czy jest ktoś wśród uczestników zabawy kartkowej, kto nie zna Reni?? To chyba najbardziej aktywna osoba w sieci, prowadząca kilka zabaw jednocześnie. Nie mam zielonego pojęcia jak ona to Wszystko ogarnia :-) 
Renia jest mistrzem w kilku dziedzinach rękodzieła. 

1. Nauka frywolitki - pierwsza zabawa Reni, którą prowadziła razem z Justynką. Startowała od podstaw i w krótkim czasie osiągnęła poziom mistrzowski. 

2. Nauka decoupage - kolejna zabawa prowadzona wspólnie z Justynką. Trwa już trzeci rok. 

3. Nauka kreatywnego szydełka - również prowadzona wspólnie z Justynką . I znowu powstało kilkanaście prac w tej wcale niełatwej technice. 

4. Nauka szycia ,  która wystartowała niedawno. Tu Renia nie musiała się niczego uczyć, bo jeżeli chodzi o szycie to nie ma sobie równych. Renia szyje ciuszki, od bluzek poprzez spodnie, dresy, płaszczyki a jej szyte torby  są rewelacyjne , zajrzyjcie np TU 

5. Handmade świętuje , zabawa w której pokazujemy nasze rękodzielnicze prezenty.

Aż się sama zdziwiłam, że tyle tego jest. Ale jak myślicie, że to już wszystko to się grubo mylicie. Bo Renia to również mistrz w kuchni. Nie wiem czy wiecie, że prowadzi jeszcze drugiego bloga kulinarnego Mój dzień. Jak ktoś głodny niech lepiej nie zagląda bo dostanie ślinotoku, takie tam pyszności są.
I nie myślcie że,  to koniec :-)
Bo druty i szydełko też nie mają dla Reni żadnych tajemnic. Piękną chustę na drutach zobaczycie TU   a wesolutkie tęczowe jajeczko w czapeczce możecie zobaczyć TU 

Jeżeli chodzi o zabawę kartkową to jest w niej od samego początku. W swoim pierwszym poście kartkowym napisała:

gdyby nie ten poprzedni post to tytuł tego byłby właśnie taki- "No cóż..."a dlaczego? dlatego że ja zawsze mówiłam że kartkowa nie jestem i zdania nie zmienię.Ale że Ania wymyśliła nową zabawe, trza było zakasać rękawy :D

A jaka to ona "niekartkowa" jest to zobaczcie na banerku  z listopadowymi wytycznymi:-). Reniu myślę że po tych prawie dwóch latach zmieniłaś już zdanie odnośnie tworzenia kartek :-)

Tych co  jeszcze nie byli na blogu Reni serdecznie zapraszam do odwiedzin  nudzić się tam nie będziecie. 

 W listopadzie Renia zaproponowała następujące tematy: 




1. Boże Narodzenie - konik na biegunach 
2. Okolicznościowa - medalion ( owal lub koło) 3D , lub zamiennie kwiaty + cekiny 
3. Wielkanoc lub zamiennie drugie Boże Narodzenie wg mapki poniżej. 


źródło mapki 

No i to chyba wszystko, żabcia głodna niesłychanie, trzeba ją utuczyć przed zimą :-). Jak by coś jeszcze niezrozumiałe to piszcie w komentarzach. 
Czas START


Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego kartkowania. 









27 komentarzy:

  1. No to zaczynam szukać konika na biegunach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu no jakby to rzec, niedawno Zabol dostał ode mnie co nieco a Ty piszesz ze znowu głodny....?! Tematy ciekawe, musze juz nad nimi myślec bo jest kilka okazji a dopytam o owa czy koło 3D czy to ma hyc cos ozdobnego np z mady z fimo itd. czy jako 3D jest np. Traktowane ze podklejone zeby było przestrzenne??? Z gory dzieki za uściślenie:) buziaki dla Was Dziewczynki! A Reni kartki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nam Renia super wytyczne podała:) Muszę konika na biegunach poszukać, znaczy haftu ;)
    Piękne propozycje Renia przygotowała:)
    A co do okolicznościowej, to ten owal lub koło 3D to ma być w formie dowolnej dekoracji na kartce (coś wypukłego okrągłego lub owalnego)? Może być na przykład ramka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dziękuje, aż się zaczerwieniłam i teraz już wiem gdzie sie podziewa mój czas:)
    Może to ja odpowiem w sprawie owali- chodzi raczej o podniesienie, czyli 3d nie musi to być ramka czy owal z fimo- może to być wycięte koło lub owal z papieru/ haftu/ramka i przyklejony na kostkach - pełna dowolność :)
    jeżeli ktoś nie ma okrągłej ramki, a kwadratową to myślę że Szefowa też dopuści, przecież to ma być wspólna zabawa, prawda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będzie łatwo ale na pewno ciekawie - super tematy!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się wytyczne Reni więc trzeba będzie coś stworzyć! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to trzeba pomyśleć i do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konika mam na biegunach, drewnianego, mogłabym go okleić; medaliony, kwiaty i cekiny jeszcze się u mnie ostały; a mapka... no cóż, na ich widok paluchy nie swędzą. Jednak...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękne tematy, tylko skąd ja tego konika wezmę? Nic to będę szukać, a jak nie to może Dorota coś wykombinuje :-) Bawimy się dalej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty weź, gdzie ja ci stajnię znajdę jak tu wszystkie polikwidowali!
      Nawet ukraść nie ma gdzie! ;-D

      Usuń
  10. A ja myślałam, że na nic nie mam czasu, a tu proszę - tyle zbaw i wszystko ogarnięte na czas :) Tylko pozazdrościć :)
    Tematy karteczek ciekawe i na pewno coś się wymyśli :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Renia przygotowała super tematy,trochę trzeba się nagłówkować,ale myślę że damy radę, w końcu kto jak nie my 😉
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Edit ...hahahahha...https://hubka38.blogspot.com/2017/11/edit-dla-ani-iwanskiej.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje. Ja przestałam już siebie ogarniać, a co dopiero te wszystkie zabawy :-)
    Renia to niesłychanie zdolna i pracowita dziewczyna! Wspaniale opanowała "karteczkowanie".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne tematy. Ja się oczywiście bawię, Aniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe tematy przygotowane przez Renię.Niestety nie mogę obecnie bawić się z Wami,ale będę Wam kibicować.Serdecznie Was pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i skąd ja konia na biegunach wezmę.... hahahah... super tematy!!!! Brawo Renia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas wziąć się do roboty. Reni tematy nawet mi pasują, jedynie z mapką moge miec problem. Niby podpowiedź jest, a jednak..... Pozdrawiam i Renię i Anię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wytyczne ! Renia stworzyła piękne kartki :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje i ciekawe tematy, a konik na biegunach taki bajkowy...;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne tematy, na pewno powstaną wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ,że Renia zdolna dziołcha wiemy nie od dziś .Cudne tematy nam przygotowała i świetne inspiracje Renia zrobiła.
    Oczywiście z karteczkami przybędę ,nie ma to tamto .
    Buziaki Anulka

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyżby mnie tu jeszcze nie było?;) Dziękuję Reni za fajne wytyczne i śliczne inspiracje:) Oczywiście że bawię się dalej;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurczaki! ale ja nierogarnieta jestem....trzy razy wracałam do tego konika...co on ma niby robić w kontekście Bożego Narodzenia.... ;-D
    dobra, już wiem....ale nadal nie wiem gdzie gdzie go ukraść...
    Konika, nie Boże Narodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja już temat ogarnęłam i nawet jestem zadowolona ze swoich kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Aniu wracam do zabawy po 7 miesiącach nieobecności:-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...