Obserwatorzy

wtorek, 7 listopada 2017

Testowanie wzorów u Moniki i co z tego wyszło.

Witam Was 

Dziś zapraszam Was na kolejną porcję wzorków, które miałam przyjemność testować dla Moniki
Tym razem był to zestaw małych wzorków bożonarodzeniowych, do kupienia w sklepie Moniki TUTAJ  


Z całej palety do testowania wybrałam 10 wzorków. Wyszywałam głównie cieniowaną muliną Ariadna.






W zasadzie wzorki  nadają się doskonale  na kartki, ale że mam tych kartek coś ok.  60 sztuk, postanowiłam zagospodarować je inaczej. 
Nakleiłam dwustronnie  na styropianowe medaliony o średnicy 10 cm. Dodatkowo ozdobiłam cekinami a na ranty uplotłam takie ozdobne warkocze z wstążek o szerokości 6 mm. Kursik na takie plecionki znajdziecie TUTAJ.
A to już efekt końcowy.  










Dla przypomnienia, z prawej  strony bloga jest sonda do głosowania na zasady kartkowej zabawy w 2018 roku, kto jeszcze nie głosował serdecznie zapraszam . 
A szczegóły znajdziecie TUTAJ 

Pozdrawiam Wszystkich zaglądających serdecznie i życzę Wam miłego dnia.


32 komentarze:

  1. Rewelacyjne ozdoby Ci wyszły z tych wzorków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyszły medaliony z pięknymi wzorkami. Hafciki śliczne i fajne te plecionkowe warkocze. Pozdrawiam Aniu serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, te wzorki są piękne a hafcik perfekcyjny. Medaliony wyszły świetne. Pięknie skomponowałaś kolorystyczne. Podziwiam Cię. Kiedy Ty to wszystko robisz. Chyba masz motorek w paluszkach a Twoja doba jest podwójna? A może masz w domu jakieś małe skrzaciki do pomocy? Podeślij mi jednego !!! Pozdrawiam serdecznie. U nas dziś ponury dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne medaliony zrobiłaś, są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty piękne, ale medaliony zrobiłaś z nich przepiękne! cud miód! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć że ładnie wyhaftowane to jeszcze pięknie wykończone, Super Ci Aniu te medaliony wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzory proste, szybkie, śliczne :) A Ty stworzyłaś przepiękne, świąteczne medaliony! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka będzie ustrojona na bogato ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczne, świąteczne wzorki!
    Ale Twoje wykończenie medalionów w postaci plecionki jest po prostu genialne. Podglądam, powiększam, ale pojęcia nie mam, jak to zrobiłaś... może jakiś kursik?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne medaliony z przepięknymi wzorkami. Bardzo sympatyczne hafciki :) Zaskoczyły mnie te plecionkowe warkocze, ciekawie się je robi :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania jak rakieta!!!!!!!!!!!przepiękne prace wykonałaś ...tempo niczym rakieta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzory rewelacyjne, a prace powstały mega piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu cudnie wyszły Ci te medaliony:) bardzo mi sie podobaja hehe, no i podziwiam Twoje szybkie haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pendolino działasz,bardzo szybko i pięknie.Miałaś doskonały pomysł na takie ozdóbki ,wyszły ślicznie i będą piękną ozdobą każdej choineczki .
    Piękne wstążeczkowe wykończenia,wszystko normalnie na cycuś glancuś jak zawsze.
    Aniu nie ma na Ciebie mocnych,tak gnasz z robotą i postami.
    POzdrawiam serdecznie i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne medaliony a wykończenie plecionką rewelacyjne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jestem pod wrażeniem Twoich prac :).

    Mulina cieniowana super pasuje do wzorków Moniki, a oprawa i te boki są super :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie nadążam za Tobą Aniu:-) Śliczne te świąteczne wzorki, takie minimalistyczne;-) i oczywiście perfekcyjnie je oprawiłaś. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ponieważ sama nie haftuję to z ogromną chęcią podziwiam innych poczynania w tej dziedzinie.Pięknie to sobie wymyśliłaś :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są te medaliony, Aniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie zagospodarowałaś te cudowne hafciki. Śliczne, dopracowane, perfekcyjne medaliony!Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu! Hafciki Przeurocze , A Medaliony są Cudowne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te medaliony Aniu, najbardziej spodobały mi się niebieskie!
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne medaliony stworzyłaś Aniu, bardzo mnie zaciekawiła ta plecionka na rantach - wygląda świetnie :-) A 60 kartek to ładna sumka - idziesz jak burza ze swoimi pracami. Super!!! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Aniulka Kochana ! U Ciebie jak zwykle piękne hafciki :) Nie mogę uwierzyć, że już będzie trzecia edycja kartkowa? Kiedy to zleciało! Buziaki i serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu głosik oddany już dawno, tylko nie pamiętam ,czy zgłaszałam?

    Hafty jak zwykle przepiękne, tak samo jak bombeczki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne świąteczne drobiazgi. Będą doskonałą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie zagospodarowałaś hafty. Sliczne medaliony. Ciekawe wykończenie. Dzięki za namiary na kurs.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł i piękne wykonanie 😃

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...