Obserwatorzy

poniedziałek, 13 listopada 2017

Bombkujemy cały rok i Zima w 4 porach roku

Witam Was

Zbliża się 15 dzień miesiąca, więc czas na przedostatnią prezentację haftów w bombkowej zabawie u Agnieszki  


Moje hafty z tego miesiąca  prezentują się tak.


Po raz pierwszy od początku zabawy wyszyłam wszystkie bombki bez tła, mam nadzieję Agnieszko, ze wybaczysz mi te odwrócone kolory, ale zależało mi na czasie, stąd te skróty. 
Zagospodarowałam dwa z nich na kolejny medalion. 


Czarna bombka czeka na swoja parę z grudnia. 

Postanowiłam również wyszyć, ostatnie zimowe hafty z SAl-u u Uli Cztery Pory Roku wg wzoru Moniki 


Co prawda termin jest do 20 marca 2018, ale chyba po Świętach będę miała już przesyt wzorów bożonarodzeniowych. Wybrałam  6 z 9 wzorków  i powstały z nich kolejne trzy medaliony. Wyszywałam tym razem na białej kanwie ze srebrną nitką .


jedna strona 


i druga 





A na koniec chciałam jeszcze podziękować za kolejne prezenty urodzinowe jakie do mnie przyleciały
od Wiki świetny koszyk ze sznurka , cudna kartka w pudełeczku , i cała masa craftowych przydasi


od  Uli  przepiękne mediowe pudełeczko, wypełnione po brzegi ręcznie robionymi kwiatuszkami, mulinki i cekiny, drewniane bombki i karneciki do prezentów, szydełkowy koszyczek  i piękna kartka z życzeniami.


Dziewczyny pięknie dziękuję za pamięć i cudne prezenty.


No i na dziś tyle, muszę się w końcu zabrać za listopadowe kartki, bo moja żabka znowu na diecie jest.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję że zaglądacie i miłe słówko zostawiacie. 

Cieszę się, że spodobały Wam się zasady zabawy kartkowej na 2018 rok. Szkoda, że tylko dwie dziewczyny przyznały się że głosowały na Projektantki :-(



24 komentarze:

  1. Ale CI to haftowanie idzie. I super pomysł z odwróceniem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu Ty masz jakąś turbo igiełkę :)
    Ja się nie przyznałam, bo nie głosowałam :) może się boją ;) z twego co pamiętam to jeden miesiąc z projektantką jest to dwie Ci wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafciki. Ostatnio też zaczęłam haftować "odwrotnie". A wszystko przez ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Piękny zestaw Cudownych bombeczek, Prezenty wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafciki są prześliczne:)
    he he widzę Aniu, że tym razem Ty wyszyłaś w bombkach same kontury, a ja dla odmiany zrobiłam całe hafty;) Zamiana ról?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki i piękne medaliony :) Idziesz jak burza :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafciki.Medaliony w Twoim wykonaniu świetnie się prezentują.
    Aniu czy ta twoja poczta na pasku bocznym jest aktualna. Wysłałam wiadomość
    i nie wiem czy dotarła? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafciki, medaliony bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No masz! znowu przegapiłam tort! :(
    Wszystkiego Naj.. Anulko!
    Tort nieważny, a dobrych życzeń nigdy nie za dużo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu hafciki są prześliczne, a medalionu szczególnie mi się podobają.
    Piękne prezenty dostałaś.
    Ściskam mocno.
    Ps. ja głosowałam na bingo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te przestrzenne bombeczki :) Świetnie muszą się prezentować potem na drzewku. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, wspaniale zostałaś obdarowana przez Dziewczyny. Hafciki przeurocze szczególnie zaś pięknie na medalionach wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam nieustannie, jesteś mistrzynią w tych haftach. Bombki - medaliony są śliczne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu super te medaliony haftowane. Piękne podarunki od dziewczyn.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu hafciki swietnie wykorzystujesz! Podziwiam te medaliony, tak równo przyklejona kanwa....super:) a co do projektantek-tez głosowałam na inny pomysł, wiec nie pomoge niestety ale mysle ze i z dwiema dziewczynami sobie poradzisz :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię oglądać te Twoje hafciki, są takie urocze! Medaliony to znakomity pomysł :)
    Głosowałam na bingo ale jak Ci braknie projektantki to możesz na mnie liczyć.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafciki mini super;) Aniu jesteś wszechstronnie uzdolniona;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne medaliony!!! Wspaniałe prezenty!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, zawieszki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach te Twoje maleństwa. Są urocze i wiem jak perfekcyjnie wykonane. Medaliony z nimi wygladają fantastycznie. Twoja choinka będzie nimi obsypana niczym śniegiem. Już ją widzę. Aniu pracusiu, buziaczki posyłam i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu odwrócone hafty na bombkach bardzo mi się podobają :). Do łyżwy dobrałaś super kolorki :).

    Medaliony jak zawsze cudne :).

    Dostałaś super prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te Twoje haftowane medaliony, a prezenty dostałaś świetne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...