Obserwatorzy

sobota, 11 listopada 2017

Wyniki głosowania i zasady zabawy kartkowej w 2018 roku.

Witam Was

Na początku serdecznie dziękuję Wszystkim, którzy zagłosowali na zasady do III edycji zabawy kartkowej.  Nie spodziewałam się aż tak dużej frekwencji .  



Co prawda sonda miała działać do końca listopada, ale swoje głosy oddało ponad 60 osób , czyli mniej więcej tyle ile się przewinęło przez zabawę kartkową.  
 Ja już podjęłam decyzję.
Wg  głosowania wygrało BINGO, ale były też komentarze, które sugerowały, że najlepiej by było, gdyby był mix. 
No i postanowiłam się do tego przychylić. Myślę, że zadowolę prawie Wszystkich takim rozwiązaniem. 
Ja księgowa jestem  to sobie wyliczyłam proporcje i wyszło mi, że w 2018 roku będzie:

6 razy BINGO
3 razy Lift kartki z 2017
2 razy Nowa technika
1 raz Projektantka 

Były też sugestie, żeby potraktować lajtowo okres wakacyjny, wobec tego zdecydowałam, że w tych miesiącach będzie lift kartek z 2017 roku - bo to chyba jest najprostsze. Podam  kartki do liftowania na wszystkie wakacyjne miesiące 1 czerwca. 

Osoby które zagłosowały na Projektantki proszę się ujawnić ( może być na mojego maila ). Wybiorę jedną z Was, która przygotuje tematy kartek w jednym miesiącu. 

Przypominam, że zmieniają się zasady - żeby  wziąć  udział w III edycji  zabawy wystarczy wykonać jedną kartkę na dowolną okoliczność. 
W przypadku przygotowania większej ilości kartek obowiązuje kolaż. 

Nie obowiązują , żadne zapisy , kto i kiedy chce to robi  i podpina się do żabki. 

A poniżej rozkład zasad w poszczególnych miesiącach. 

Styczeń    - BINGO 
Luty         - BINGO 
Marzec   - Nowa technika
Kwiecień  - BINGO 
Maj  - Projektantka - Sylwia Murzynowska
Czerwiec  -  Lift kartki 
Lipiec     - Lift kartki
Sierpień - Lift kartki
Wrzesień - BINGO 
Październik - Nowa technika
Listopad   - BINGO 
Grudzień  - BINGO 

Mam nadzieję, że Wszyscy zadowoleni i frekwencja w III edycji zabawy dopisze. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 





42 komentarze:

  1. Myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie i super pomysł:) A przy okazji rok będzie pełen emocji i wyczekiwania, tak samo, jak przy projektantkach:) czyli atmosfera dobrej zabawy gwarantowana:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, chyba zadowoliłaś wszystkie osoby :-). Bardzo jestem ciekawa miesięcy z nowymi technikami, ale najbardziej cieszy mnie zmiana, że jedna kartka wystarczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Aniu, jestem pewna że wszyscy będą zadowoleni.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Salomonowe wyjście z iście księgową precyzją, nic dodać, nic ując i nawet bilans się zgadza 😁
    Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. No i fanie;D
    Aniu ja od razu sie zapisuję, bo choćby nie wiem co to jedną zawsze sie zrobi:)
    buziaki przesyłam i udanego świętowania

    ps, nawet nie próbuj sie wymiksować;D
    dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu lepiej rozwiązać sie tego nie da☺super. Ja dzielnie nadrabiam zaległości więc trochę Cie pomeczę w listopadzie😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak księgowa podsumuje., wyliczy, oceni i zdecyduje to się zgadza i każdy zadowolony. Jako podglądaczka i laik w tej sztuce nie głosowałem. Ale oglądam Wasze piękne pracę i zazdroszczę umiejętności. Aniu dobrze ze zabawa trwa i dzięki Ci za to

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rozwiązanie. Już zbieram siły do działania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam właśnie napisać dokładnie to samo, co napisała Bożena.;) To tylko podpisuję się pod zdaniem wszystkich do tej pory komentujących.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Co prawda wybierałam bingo, ale tym sposobem każdy będzie zadowolony. Najbardziej się cieszę, że będzie jedna kartka, bo przy trzech wysiadałam;) Poza tym ze mną jest inaczej, właśnie w wakacje mam więcej czasu;)
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem szczezrze, że bardzo mi sie to wyjście podoba:) Głosowałam na projektantki.

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Aniu zaskoczyło mnie Twoje rozwiązanie ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wybrałam bingo ,ale sugerowałam mix :-D Bingo jest tak pojemne ,że można wrzucić do niego i mapkę i kartkę przestrzenną i konkretny element ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, Twoje rozwiązanie bardzo mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosowałam na Bingo o lifcie kartek nie mam pojęcia. Trzeba się podszkolić.
    Wybrałaś świetne rozwiązanie i wszyscy zadowoleni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super - każdy będzie zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwa księgowa, wszystko przeliczone, wypisane, zaplanowane, jeszcze tylko słupków i wykresów brakuje :-) Super podzieliłaś wszystkich. Znowu będzie się działo i będzie zabawa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no,no... tylko jedna kartka!? :-O
      Justynko, to zostanie nam tyle czasu, ze jeszcze flasz...znaczy kawkę zdążymy wypić! ;-P
      Cały "dzbanek" ;)))

      Usuń
  18. No i super:-) A jeżeli chodzi o Twoje podsumowania i zestawienia, to jesteś Aniu perfekcyjna jak mój dyr, tylko on nie jest taki sprawiedliwy:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, choć głosowałam za bingo. Nie mam pojęcia o liftowaniu, ale myślę, że wytłumaczysz laikom na czym to polega. I cieszę się, że obowiązkowa jest tylko 1 kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu świetnie wybrnęłaś z sytuacji. Masz rację skoro były różne głosy co do technik wykonania kartek, to najlepiej zrobić to właśnie tak . Będę oczywiście bawić sie dalej. Jedna kartka to Pikuś. Nawet ja dam rade. Buziaczki Aniutku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem więcej niż zadowolona :) Pięknie to wymyśliłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wymyśliłaś. Dla każdego coś dobrego.
    Fajnie, z jedną kartką to i zaległości nie będę miała ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie bardzo się podoba ten pomysł:)
    Pozdrawiam Aniu niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu wybrnęlas ze sprawy swietnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, świetnie rozwiązałaś sprawę :)
    Zapowiada się kolejny rok pięknych kartek ^_^

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja jestem zadowolona z Twojej propozycji. No to bawimy się dalej!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super!! Myślę, że wszyscy zadowoleni:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O, nie muszę już głosować. Super rozwiązanie. Dla każdego coś dobrego 😃

    OdpowiedzUsuń
  29. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł! Cieszę się, że 1 kartki wystarczy do zabawy, bo jak zawsze brak czasu, ale dużo chęci do wspólnej zabawy:) Pozdrowienia z Białorusi!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super że bingo króluje bo to mój typ hihihi. Mam nadzieję że i w nowej technice odnajdę się-aczkolwiek oby tylko nie było haftu matematycznego:-D
    Anulka myślę że każdy dzięki takiemu rozwiązaniu znajdzie coś dla siebie. Mi się podoba i bawię się dalej bo na ta jedną karteczkę zawsze znajdę czas:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu super rozwiązanie wprowadziłaś :).

    Ja miałam bardzo ciężko się zdecydować przy głosowaniu. Ostatecznie wybrałam lift :).

    Oczywiście z wielką chęcią zapisuję się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie :) Szansa na dobrą zabawę :)Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja jestem całkiem zielona w tym temacie, ale liczę , że uda mi się do Was dołączyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł, mam nadzieję, że uda i się robić razem z Wami karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopiero dotarłam do tego posta. Cieszę się ze zmian bo już miałam zrezygnować z 3 edycji przez nawał obowiązków ale ta nowa forma bardzo mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  37. To moja trzecia zabawa w tym roku, a że zasady mi się podobają to się przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...