Obserwatorzy

czwartek, 9 listopada 2017

Prezenty rozdaję , prezenty dostaję.

Witam Was

I znowu jestem, tym razem będzie prezentowo , czyli moje prace na zabawę u Reni 



Moje prezenty powstały  już jakiś czas temu i są już u  nowych właścicielek .  
Bombka w technice patchworkowej, w klimatach folkowych. Na bazie kuli styropianowej 10 cm, bardzo prosta do zrobienia , kursik TUTAJ lub TUTAJ

   
Dwie kolejne bombki eko ze sznurka i koronki. Baza kula styropianowa 10 cm . Chyba już prościej się nie da, a jest  bardzo efektownie. 



W tych bombkach praktycznie nie używałam kleju, jedynie do przyklejenia koronki i perełek. 
Nakleiłam najpierw na styropian taśmę dwustronną w miarę ściśle. Następnie owinęłam sznurkiem. Jak cała bombka była owinięta polakierowałam werniksem z brokatem. 

I  jeżeli chodzi o zabawę u Reni to tyle. 

W drugiej części chciałam serdecznie podziękować wszystkim za życzenia urodzinowe, te telefoniczne, mailowe i rzeczowe. 

za cudne serduszko, suszone grzybki , pyszne dżemiki własnej roboty, lawendowe kosmetyki , słodkości i kordonki

za przepiękny mediowy notes i śliczną  kartkę 


za śliczna kartkę , słodkości i przydaśki


za śliczna kartkę , słodkości, szydełkowe prace , świetne świeczniki w kształcie gwiazdek  i przydaśki


Reni  
  za cudowne bombki w włóczkowych ubrankach , piękną chustę i mitenki , słodkości, świetną kartkę i przydaśki scrapowe i hafciarskie. 


 za przepiękną kartką w formie pudełeczka, pachnące płatki różane i albumik z talii kart , gdzie na każdej karcie są napisane odręcznie sentencje i aforyzmy. Podziwiałam te talie kart u Eli na blogu od bardzo dawna.  


za cudną kartkę, piękną makramową bransoletkę  i całe mnóstwo przydaśków scrapowych 



Dziewczyny sprawiłyście mi ogromną niespodziankę i wielką radość
DZIĘKUJĘ !!! 

I na dziś to tyle, pozdrawiam Wszystkich  serdecznie  i przypominam o głosowaniu na zasady zabawy kartkowej w 2018  TUTAJ 



28 komentarzy:

  1. Super bombeczki Aniu, te ze sznurka fajnie się prezentują.
    A prezenty dostałaś cudne. Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki piękne. Bardzo podobają mi się te ze sznurka. Może troszkę inaczej ozdobiłabym, ale to kwestia gustu. Tą techniką robiłam pisanki. Upominki wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sznureczkowe bombki są cudowne - naturalne i delikatne :-)
    A prezenty dostałaś wspaniałe - wszystkiego najlepszego, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bombeczki śliczne jak zawsze;)
    Buziaki i dzięki ze pamietałaś o mojej zabawie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bombki Aniu, te folkowe są cudowne! jak byś kiedyś miała na zbyciu jedną to ja chętnie bym przygarnęła:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombeczki i prezenty :-D Wszelkiej pomyślności z okazji urodzin ,zdrowia i sił do twórczych działań :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki są cudne. Podobają mi się sznurkowe od zawsze ale ta patchworkowa jest przekrocza. Aniu zdrówka i wszystkiego co najlepsze dla Ciebie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być przeurocza. Komórka wie lepiej :)

      Usuń
  8. Przepiękne bombeczki! Folkowe to już Twój znak rozpoznawczy, a sznurkowe ozdoby zawsze są piękne.
    Cudowne prezenty dostałaś, bo jesteś wyjątkową osobą.
    Pozdrawiam Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bombeczki zrobiłaś Aniu :)prezenty urodzinowe śliczne,przyjmij proszę najserdeczniejsze życzenia :)
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! Prześliczne prezenty dostałaś, A Twoje bombki, Szczególnie te kolorowe są Przeurocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu moja bombka najpiękniejsza :) Cudne prezenty otrzymałaś :)
    P.S. Moja skromna przesyłka w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombeczki folkowe to u Ciebie zawsze ślicznie wyjdą. Wiem, bo mam. Cudniaste są. W realu piękniejsze niż na zdjęciu. Prezentów mnóstwo dostałaś i to jakich. Hohoho. No kochana zasłużyłaś sobie. Ciesz się Aniutku prezentami. Buziaczki posyłam i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i bardzo efektowne bombeczki Aniu. Te ze sznurkiem są ekstra - takie eko!
    Dostałaś wspaniałe prezenty, to zapewne były bardzo udane urodziny.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bombeczki. Prezenty cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bombeczki przygotowałaś i cudne prezenty dostałaś :) A ja gapa jak zwykle coś przegapiłam, ale życzenia nieco spóźnione przesyłam i dużą buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prezenty zarowno te przygotowane jak i otrzymane, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, cudne bombki, szczególnie te ekologiczne ze sznurka. A ja przegapiłam Twoje urodziny:( Ale teraz życzę Ci wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu to ja spóźnione sto lat przesyłam!!! Prezenciki dostałaś cudne wiec zycze zeby wena i zapał twórczy nigdy Cie nie opuszczały a i zebys miała mnóstwo radości z tego co robisz:) a bombki sliczne, zapisałam sobie kursy, moze zrobie bo decoupagowych raczej nie zdarze....:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. No masz! Wyszło na To, że to ja dostałam prezent od Ciebie na Twoje urodziny:-)Sto lat Aniu w zdrowiu i dobrym towarzystwie. A bombeczki i prezenty wyjątkowe jak Ty. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anulko Twoje bombeczki są wspaniałe !!!
    Zawsze się nimi zachwycałam i dziś także tak jest :)
    Przegapiłam Twe urodzinki,zatem życzę Ci Kochana wszystkiego co najlepsze,spełnienia marzeń,zdróweczka i nieustającej weny twórczej !!!
    Buziaczki Aniu :)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe bombki, Aniu! Nie wiedziałam o urodzinach, przyjmij więc spóźnione, ale z serca płynące życzenia zdrowia i wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Piękne bombeczki zrobiłaś i piękne prezenty otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  24. Z dużym poślizgiem, ale szczerze - wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...