Obserwatorzy

poniedziałek, 20 listopada 2017

27 lekcja decou - ring wolny - spadające liście

Witam Was

Nie było mnie tylko przez weekend a Wy natworzyłyście tyle wspaniałości, że nie sposób nadrobić zaległości w komentarzach. Wybaczcie więc  że nie do Wszystkich dotarłam. 

Zapraszam Was dziś na 27 lekcję decoupage. Tym razem mamy ring wolny ale z elementami spadających liści. Szczegóły  u Reni TUTAJ 


Jakoś nie miałam pomysłu  na te spadające liście. Ten motyw do niczego mi nie pasował.  
 Ostatecznie skończyło się na kamionkowej doniczce. W końcu liście są w prawie każdej doniczce, z wyjątkiem tych w których rosną kaktusy :-). 



Doniczka potraktowana białą farbą akrylową, na rancie mój ulubiony sznurek, tym razem biały. Następnie liście wycięte  z jesiennej serwetki, naklejone również na sznurku.  Białe "placki" potraktowane rozcieńczonymi farbami i szczoteczkę do zębów. Lubię te kropeczki w pracach decou. Nerwy liści potraktowane konturówką w kolorze miedzi i zieleni. Całość kilkakrotnie lakierowana, łącznie ze sznurkiem 



Praca z serii " szału nie ma ... " ale jak na brak pomysłu ujdzie w tłoku, zwłaszcza, że  mojemu grudnikowi nawet się spodobało nowe mieszkanko.



Reniu mam nadzieję, że zaliczysz taką ubogą wersję. 
A weekend spędziłam w Bukowinie Tatrzańskiej gdzie już jest taka zima. Sypało całe trzy dni. 



I na dziś tyle. Dziękuję, że zaglądacie i miłe słówko zostawiacie . 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie. 


32 komentarze:

  1. Fajna doniczka i liście takie śliczne, a sznurek super się wpasował. Gdybyś nie napisała, to bym pomyślała, że taka była faktura serwetki. A i obstawiam, że Renia zaliczy, bo zadowolenie grudnika bezcenne i to Ją na pewno przekona. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, doniczka wygląda znakomicie!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna doniczka:) To musiał być fajny weekend. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca. A weekendu zazdroszczę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pracę Pt " Szału nie ma " , to strach się bać, co by było, jak by był szał ! Doniczka superancka , listeczki nieźle unerwione, a tych kropeczek wykonanych szczoteczką, to Ci zazdraszczam, ja spierniczyłam kilka szczoteczek, a tak ładnych kropek nie cholery nie zrobiłam . Buziole Talenciaro !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wyszło- pasują listki do doniczki! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Doniczka jest Wspaniała i bardzo elegancka, Pięknie się prezentuje sama,A z tym grudnikiem to wygląda Przepięknie. A z serii"Szału nie ma " U Ciebie jeszcze
    takowych nie widziałam - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie doniczka wygląda super, więc jak najbardziej Aniu szał jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Liściasta doniczka jest super, a Twój kwiatuszek cudnie kwitnie :)
    Zima jest śliczna, ale jeszcze chyba do niej nie tęsknię - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu z Ciebie to prawdziwa podróżniczka jest :)
    Jak szału nie ma to strach się bać co by było gdyby był!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anuś pewnie że zaliczę tym bardziej że u mnie nie będzie chyba nic, albo prawie nic, zobaczymy czy sie wykuruję.
    Takie doniczki zawsze sie sprawdzają i pięknie wyglądają, mnie sie bardzo podoba:)
    Buziaki przesyłam:)
    u nas w lesie też biało, na dole już stopniał śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grunt, że grudnik zadowolony i pięknie mu sie kwitnie w nowej osłonce! Brrr!! ale zimę nam Aniu pokazujesz!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doniczka ładna. Grudnik zadowolony ale Ty w tej śnieżnej szacie wyglądasz pięknie. Nawet nie poczułam zimna mimo białego puchu. Chyba było ciepło, tak się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie do wiary, że już jest taka zima! U nas wczoraj śnieżek sypał dość obficie ale dziś już śladu nie ma.
    Urocza jest ta doniczka Aniu, taka jesienna. Bardzo efektownie wygląda to kolorowe kropkowanie! Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu super wyszła doniczka, bardzo ładne liście;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba ... całość bardzo ładnie wygląda ja również lubię dodawać sznurek do swoich prac . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, taka zima w Polsce?! Niezle:)
    A doniczka bardzo ładna Aniu, grunt ze praktyczna i przydatna do roślinek :) sciskam deszczowo ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Brrr jak patrzę na zdjęcie ze śniegiem ja chcę wiosnę:-D:-D
    Aniu doniczka świetna a sznurek tak się wkomponował że z początku go nie zauważyłam. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie zrobiłaś, nawet grudnikowi pasuje w tej doniczce

    OdpowiedzUsuń
  20. Doniczka cudowna Aniu! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Doniczka prezentuje się świetnie, a kwiatuszek czuję się w niej znakomicie.
    Ojej, nie chcę takiej zimy:)
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesienne wersja doniczki bardzo fajna, podoba mi się taka jesienna kolorystyka. U mnie jedynie śnieg frywolitkowy albo szydełkowy pada, ale osobiście mi to nie przeszkadza;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu mi się Twoja doniczka bardzo podoba :).

    Miałaś super zimowy wyjazd :).
    To ja bym poprosiła o więcej zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Super doniczka :)
    A skąd to tyle zimy? Ja nie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Doniczka fantastycznie się prezentuje, Aniu, a taką białą zimę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. No popatrz Aniu. Ty wyjazdowy weekend zaliczyłaś i zdążyłaś lekcje odrobić, a ja leniuchowałam w domku i z tego lenistwa nic nie powstało, no prawie nic. Doniczek ładnych nigdy za wiele. Zawsze znajdzie sie jakis kwiatek, kt9ry chętnie zamieszka w tak urokliwej doniczce. Jest świetna i nie narzekaj. Fajny ten sznureczek. Musze coś pokombinowac z nim w roli główne. Zimą dziś postraszyło, a ponieważ temperatura raczej na plusie to i błotko się zrobił. Buziaki Aiu i do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale zima w górach :) Doniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, doniczka wyszła super. Też nie mam pomysłu na liście, zwłaszcza, że w ubiegłym roku już liściany komplet jesienny zrobiłam, więc nic więcej do głowy mi nie przychodzi.
    Górską zimę u nas czuć, choć śniegu nie mam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kropeczki są wspaniałym dodatkiem i pasują chyba do wszystkiego :) też je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, jesteś nie lada pracusiem:)Doniczka urocza, w jesiennych klimatach...a Ty sama w zimowych:) Ja nie chcę jeszcze śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Doniczka bardzo ładna :-) Nad morzem śniegu brak, ale jakoś wcale mi to nie przeszkadza. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...