Obserwatorzy

środa, 15 listopada 2017

SAL z Choinkami - finish

Witam Was

Dziś zapraszam Was na kolejną porcję haftu krzyżykowego, czyli na SAL z choinkami u Igiełki 


Miałam  wielkie obawy czy aby zdążę do 15 grudnia ze wszystkimi haftami, ale te choinki tak fajnie się wyszywało, że nie mogłam się od nich oderwać. 
Wybrałam sobie ten wzorek poniżej  i choinki z czarnymi konturami. 


W efekcie powstało 6 takich haftów


Wyszywałam muliną Ariadna na kremowej kanwie 14ct.
Wprowadziłam małą korektę do wzoru, doniczki potraktowałam czarnymi konturami, bo jakoś mi tak ginęły w tym wzorku.  Na 4 choinkach zamiast białych gwiazdek są przyszyte koraliki. Mam nadzieję Moniko, że przyjmiesz te moje małe korekty :-).

Wzorki zostały wyszyte.... i co dalej ??? No miałam mały dylemat jak je zagospodarować. W pierwszej wersji miały powstać kartki... ale sobie  myślę znowu kartki !! Mam ich już tyle że na 2 lata mi starczy.  
Chwilę poleżały, w międzyczasie kupiłam papiery,  bo doszłam do wniosku że wypada oprawić te choinki identycznie. Znalazłam odpowiednie papierki w moim ulubionym sklepie od A do Zet w kolorowe gwiazdki TUTAJ 

Pomysł na jaki wpadłam samą mnie zaskoczył. 
To mała zajawka tego co powstało z choinek i papieru w gwiazdki. 



Nie są to kartki ..... tylko pudełeczka na drobne świąteczne prezenty.
Choć mogą robić i za kartki, bo na wieczkach od środka wkleiłam życzenia świąteczne.




 Źródło życzeń : choinka , bombki 

I moje pudełeczka w całej okazałości 



Wymiary pudełeczek
 kwadratowe 14x14x3,5 cm ,
 prostokątne 12x16x3,5 cm 

I troszkę szczegółów.







Powiem Wam, że już dawno nie byłam tak zadowolona ze swojej pracy :-). 

Teraz tylko pozostało  napełnić je prezentami :-).
 Jak macie ochotę to częstujcie się pomysłem.


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie 


42 komentarze:

  1. Cudowne! Super hafciki, super wykonanie i rewelacyjny pomysł na wykorzystanie haftów! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu urocze są te choineczki. Bardzo fajnie, że dałaś doniczkom kontury, też bym tak zrobiła. I powiem szczerze, że te choineczki z koralikami prezentują się o wiele fajniej :) No i ten pomysł na ich wykorzystanie... urocze sa te pudełeczka. Zdolna z Ciebie kobietka i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki i cudnie je zagospodarowałaś :) Pudełeczka wyglądają zjawiskowo i na pewno będą przepięknym opakowaniem dla prezentów :) I pomysłowo i pięknie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu są po prostu cudowne i szybkość! wow!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, Ty mnie chyba nigdy nie przestaniesz zaskakiwać swoją pomysłowością :) Świetnie to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu te choinki są urocze, ale pomysł na ich zagospodarowanie podbił moje serce - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu genialnie oprawilas te choineczki!!! Wygladaja zjawiskowo z tymi gwiazdkami na kolorowych tłach! Wszystko swietnie dopadowalas....no brawo Ty Kochana!!! Kusisz tymi hafcikami, oj bardzo ;) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Pomysł na te pudełeczka Wspaniały, A wykonanie Cudowne, Choineczki są Urocze
    Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne hafciki i super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafciki są przecudne:) A pomysł na nie miałaś rewelacyjny:) Oj masz głowę pełną super pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są Anusiu! Pomysł rewelacyjny, idealny na drobny upominek lub choćby karteczkę z życzeniami. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Że są zachwycające to mało powiedziane, one są rewelacyjne!!! Wspaniale ten papier pasuje do choinek, a pomysł z pudełkami bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełka cudowne. Jeśli masz ich za dużo chętnie przygarnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełka są świetne! pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  15. sa piękne, pomysłowo to zrobiłaś jednym słowem rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł przedni, choinki śliczne, a papier do nich dobrany idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto by nie był zadowolony. Aniu zrobiłaś wiele pięknych choinek , spokojna ilość na zapas. Piękne są i każda . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa wena twórcza. Aniu gratuluję. Pomysł wręcz genialny. Ty to tak sobie czasem dumasz i wydumasz świetnie. Pudełeczka są fantastyczne. Czy je również sama skladałaś? Musze powiedzieć, że jestem nimi zauroczona. Do tego życzenia! No kapitalnie Ci to wyszło. Buziaczki Anulko i miłego weekendziku życzę. Samych przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, te pudełeczka z pięknymi życzeniami w środku są cudne. Dostać w nich prezent to będzie dopiero frajda.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku, jakie piękne rzeczy zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, cuda stworzyłaś. Już same hafty są zachwycające, a te pudełeczka są rewelacyjne. Wszystko w nich jest na miejscu. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, szalona kobieto, piękności zrobiłaś, choineczki bardzo mi się podobają a pudełeczka są rewelacyjne. Z przyjemnością bym jedno przygarnęła ... hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihihi kupiłam ten sam papier do tych choinek. Fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tęczowo!! Prześliczne pudełeczka! Miałaś fantastyczny pomysł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anulka, Twoja głowa jest pełna pomysłów! Wspaniałe hafciki znalazły rewelacyjne zastosowanie!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Anulka :)
    No,no !!! Efekt powalający !!!
    Same wyszyte choineczki już zrobiły na mnie wrażenie ...WOW
    Wraz z dopieszczonymi pudełeczkami tworzą tak wspaniałą,kompletną całość,że aż chce się z przyjemnością na nie patrzeć i zachwycać :)
    Brawo za pomysł,a wykonanie pierwsza klasa :)
    Miłego weekendowania Aniu :)
    Ściskam i posyłam buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  27. poczęstuję sie tylko bez tych cudnych haftów :(
    Aniu pudełeczka są zachwycające i myślę że każdy obdarowany będzie zachwycony, beż względu co tam będzie w środku:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne te wszystkie choinki:) Pudełka wyszły super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, i tym samym wzbudziłaś we mnie zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, piękne choineczki! Wymyśliłaś świetne opakowania na prezenty, pudełeczka prześliczne. Tak się zastanowić to święta już prawie za za miesiąc. Czas tak szybko leci...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. WSPANIAŁE!!! WSPANIAŁE!!! WSPANIAŁE!!! Podziwiam pomysłowość i perfekcyjne wykonanie! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne hafciki. super pomysł na ich wykorzystanie i jeszcze Życzenia - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu alez pomysłowo oprawilaś hafciki, cudnie wyszly pudeleczka, wszystko cudnie skomponowane, genialny pomysl na zapakowanie prezentu, Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow! Świetny pomysł i oczywiście wykonanie. Te hafciki i gwiazdkowy papier pięknie się komponują. Świątecznie, radośnie i kolorowo, aż zatęskniłam za Świętami chociaż w zasadzie za nimi nie przepadam:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne choineczki i super pudełeczka:) Bardzo fajne kolorki! Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, jesteś źródłem wspaniałych, twórczych pomysłów. Pudełeczka cudne. I jak świetnie zgrałaś wszystko kolorystycznie. Jesteś już w 100 procentach gotowa na świąteczne upominkowanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, po prostu cudne:) Wzroku nie da sie oderwać:) Idealnie dopasowany papier:) No bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super hafciki, a jakie piękne ich wykorzystanie! Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysł pierwsza klasa :-) Już same choinki są śliczne, a "oprawione" pudełkami tylko zyskują na urodzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak to było, że ten wpis przegapiłam. Pudełeczka są cuuuuudne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne! Efekt krzyżykowych choineczek świetnie podkreśla gwiazdkowy papier!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...