Obserwatorzy

niedziela, 5 listopada 2017

Kartki przez cały rok - edycja III propozycje.

Witam Was

Pod ostatnim postem gremialnie żeście zaprotestowały przed zakończeniem zabawy kartkowej. Cieszę się, że nadal chcecie się ze mną bawić, choć nie ukrywam miałam zamiar poprzestać na II etapie zabawy. Ostatecznie Wasze głosy zdecydowały, że jednak rok 2018 nadal będzie upływał pod znakiem kartek. 
Mam kilka pomysłów ale  jak ma wyglądać trzeci rok  zabawy zdecydujecie Wy. 
 Po prawej stronie widnieje sonda do  głosowania. 


Bardzo Was proszę o głosy na temat zasad III edycji zabawy. 

Pierwsza nieodwołalna zmiana. W III edycji zabawy, nadal będą trzy różne tematy: Boże Narodzenie, Wielkanoc i kartka okolicznościowa, ale  obowiązkowa będzie tylko jedna kartka na wybraną przez Was okoliczność - oczywiście maximum jest nieograniczone. 
Jak ktoś zrobi więcej niż jedną kartkę nadal obowiązuje go kolaż.  

To przechodzimy do propozycji zasad :

1. Projektantki  - czyli nic się nie zmienia, jest tak jak w tym roku. Ale jeżeli ktoś odda głos na tą formę zabawy, wyraża jednocześnie zgodę na "bycie" gościnną projektantką - nie dotyczy oczywiście tegorocznych projektantek. 

2. Lift kartki - ja wybieram dla Was ze wszystkich  kartek wykonanych w  roku 2017 trzy na trzy różne okazje. Waszym zadaniem jest wykonanie kartek prawie identycznych co do formy, tematu i kolorystyki. Wybór będzie miesiąc do miesiąca, czyli  np. w styczniu 2018 wzorcowe będą trzy kartki wybrane ze stycznia 2017. 

3. Bingo - czyli kartki robimy wg "przepisu" umieszczonego w tabeli. Przy czym nie będzie obowiązku wybierania po liniach. Każdy zabiera sobie min 3 dowolne  elementy. 

I czwarta propozycja chyba najtrudniejsza 

4. Nowa technika - polegać będzie na wykonaniu kartek w tej samej technice, przez wszystkie uczestniczki.  Do zrobienia kartek wystarczą podstawowe sprzęty, nożyczki, linijka klej itp.  Nowa technika zawsze będzie poprzedzona linkiem  do kursu. Dla wielu z Was nie będzie w tym nic nowego, ale nie dla Wszystkich. Dla przykładu zrobimy kartki w technice haftu matematycznego, iris folding, shaker box itp. W każdym miesiącu inna technika - bez obaw haftu krzyżykowego nie będzie :-)

A więc wybór należy do Was. Oddajemy głos w sondzie tylko na jedną propozycję. Wyniki są widoczne dopiero po oddaniu głosu.  
Głosujemy do końca listopada. 
Liczę, że Wszystkie osoby biorące udział w zabawie zagłosują. 

To do dzieła, ciekawa jestem jaką formę zabawy wybierzecie. Ja już mam swój typ :-)

Pozdrawiam 




38 komentarzy:

  1. ja się nie będę wypowiadać, bo nie brałam udziału w Twojej zabawie Aniu, chociaż z wielkim zainteresowaniem śledziłam i nowe tematy i powstałe prace :) i cieszę się że będziecie kontynuować zabawę, bo te wszystkie prace są niesamowitą porcją inspiracji :) jestem bardzo ciekawa co dziewczyny zagłosują, bo też mam swój typ :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam swoją faworytkę co do formy, nie będę tu pisac, która bo nie wiem czy moge, biegnę więc zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam... trochę zaskoczyło mnie to co zobaczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Aniu, że będzie kontynuacja zabawy, głos oddałam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dwie faworytki, bardzo chciałabym by wygrały obie chociaż tylko na jedną mogłam zagłosować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos oddany, super że bawimy się dalej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zagłosowałam :-D Zabrakło mi opcji miks ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu głos oddany i mam nadzieję że podołam i dalej będę się bawić z Wami:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Cieszę się, że to, co wybrałam, na razie wygrywa :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad przyszłorocznym kartkowaniem. I nie wiedziałam jaką decyzję podjąć (bo od razu zakładałam, że będzie kontynuacja zabawy:). Nie zawsze daję radę wykonać karteczki w terminie, a tu, jakby specjalnie dla mnie, zmiana zasad - tylko jedna kartka obowiązkowa! Cieszę się bardzo i lecę głosować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam;-) I w sumie nie jestem zaskoczona wynikami, nowe zasady ilościowe też mi się bardzo podobają, a najbardziej mi się podoba, że masz Aniu ochotę ciągnąc zabawę dalej, bo zdaję sobie sprawę ile to dla Ciebie dodatkowej roboty. Więc pozdrawiam i brawo dla Ciebie Aniu, że Ci się chce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam, chociaż miałam dwa faworyty, ale zdrowy rozsądek zwyciężył. Cieszę się, że bawimy się dalej, bo bez tej zabawy, to bym nie miała pretekstu do spotykania się z Dorotą :-) i oczywiście robienia kartek :-) Dziękuję, że to ogarniasz i cieszę się na potem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam:) Mam nadzieję, że w gym roku pójdzie mi lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja oddałam Aniu juz głos... Dzieki ze wciąż Ci sie chce:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że chcesz kontynuować zabawę 😊 Głos oddany!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się Aniu że będziesz kontynuowała zabawę. Powiem Ci nawet, że chodziła mi po głowie jedna myśl jak zabawa mogłaby wyglądać, wchodzę do Ciebie, a tu... jest, jest ta opcja!!! No pewnie że od razu zagłosowałam, teraz tylko trzymam kciuki, by wygrała;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, mnie się podoba zmiana dotycząca obowiązkowej jednej karteczki. To dla mnie zdecydowanie najlepsza motywacja by przyłożyć się do zabawy. I najbardziej podoba mi sie opcja... :-) ano zobaczymy jak się rozłożą głosy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anuś bardzo sie cieszę, bo na bank karteczki poszłyby w zapomnienie i najwyżej kilka zdążyłabym zrobić przed świętami.
    Dzieki że jesteś- głosik oddany:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę zmian nie zaszkodzi. Fajnie to wymyśliłaś Anusiu - lecę głosować.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam, chociaż przyznam się, że trudny miałam wybór, bo podoba mi się kilka propozycji :) Dlatego będę się cieszyć z tego co wygra :) A najbardziej się cieszę, że bawimy się dalej :) Dziękuję Aniu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam i jestem bardzo ciekawa, czy opcja obecnie zwycięska - ostatecznie zwycięży.;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oddałam swój głos. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo Aniu. To swietna decyzja. Dziewczyny same sobie wybiora i bedzie fajnie. Swoj głos oddalam i przekonamy sie jaka wersja zwyciezy. Buziaczki Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł z głosowaniem, ja już swój głoś oddałam, bardzo podoba mi się zmiana, że trzeba obowiązkowo tylko jedną kartkę zrobić, bo bardzo chcę zostać w zabawie, a pewnie czasowo byłoby trudno z 3 kartkami. A tak zostaję we wszystkich zabawach u Anulki, Ulki i Inki. Pozdrowionka Aniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam :-)
    Nie wiem, czy od początku roku, ale z pewnością do zabawy dołączę...

    OdpowiedzUsuń
  26. Głos oddany:) i cieszę się, ze postawiłam na to na co jak na razie większość dziewczyn:) Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu zagłosowałam.Bardzo się cieszę, że dalej będą kartki.
    Na wszystkie okazje pod ręką są karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, zagłosowałam i jakakolwiek opcja zwycięży, będę się bawić dalej. Choć muszę przyznać, że przeraziła mnie wizja haftu:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. No i znowu powstanie morze wspaniałych kartek a dla mnie morze inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy powinnam, ale wyraźnego zakazu nie było, to lecę głosować. Moze z jedną kartką sobie czasowo poradzę, jak myślisz 😉
    Buźka ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. To mi Aniu zrobiłaś psikusa, bo mi się podobają wszystkie propozycje :).

    Tak sobie myślę, że można by wykorzystać wszystkie możliwości i miałabyś zabawę na 4 lata :).

    Jeszcze chwilę pomyślę i zagłosuję :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu głos oddany. fajnie , że dalej CI się chce z nami męczyć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Yyy, jak to? Miałoby nie być kolenrej edycji?? Nie zgadzam się. Dla mnie to idealne rozwiązanie. I nadal będę obstawać przy trzech kartkach 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosuję jak dorwę komp. Na tel nie chce się mi wyświetlić.

      Usuń
  34. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  35. Propozycje ciekawe, ale że już się nie bawię, to głosu nie oddam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...