Obserwatorzy

środa, 22 listopada 2017

Moje listopadowe kartki.

Witam Was

Dziś w końcu przychodzę do Was z listopadowymi kartkami do mojej zabawy. Jakoś wyjątkowo nie umiałam się za nie zabrać. Ale w końcu są. 
 Gościnną projektantką, była Renia Walczak 
Tematy jakie dla nas przygotowała na listopad znajdziecie TUTAJ  i na banerku poniżej .


Fotki średniej jakości bo robione z lampą, niestety wracam do domu prawie o zmroku.
Kartki z medalionem 3D  bardzo podobne. Miałam mały problem z tymi kartkami. Ja generalnie nie robię kartek przestrzennych i mimo że jestem w posiadaniu medalionów z odlewów, takich jak pokazała Renia na swojej kartce, to nijak nie miałam pomysłu na ich wykorzystanie. W efekcie skończyło się na kołach przyklejonych na kostkach dystansowych, jest takie minimalne 3D więc myślę, że Renia mi zaliczy :-). 






Konik na biegunach mnie trochę zaskoczył, wydawało mi się że to motyw mało popularny, ale jak zaczęłam szukać wzorów do haftu i grafik całkiem sporo znalazłam. Z tych kartek jestem chyba najbardziej zadowolona 


Wzorek na to maleństwo pochodzi z dodatku specjalnego Kramu z robótkami Nr 3/2017



Ten wzorek natomiast znaleziony  TUTAJ 

I została mapka. Lubię robić kartki wg mapki, ale tym razem nie wyszły mi wcale. Całkiem nie w moim stylu , za dużo się na nich dzieje. 
 Na bożonarodzeniowej wykorzystałam grafikę z konikiem na biegunach. 



Kartka wielkanocna nieźle daje po oczach, nie wiem jak mi te pomarańcze wpadły w łapki :-)


No i pozostał jeszcze kolaż, jak patrzę na wszystkie razem to stwierdzam, że duży konik na biegunach podoba mi się najbardziej, no ale nie od dziś kocham papiery z Magicznej Kartki :-)


Tak więc pierwsza partia listopadowych kartek gotowa. Zostały mi jeszcze do obskoczenia trzy zabawy kartkowe u Uli, Inki i Ewinki. Coś się tam już tworzy więc myślę, że wkrótce pojawię się znowu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję że jesteście. !!


26 komentarzy:

  1. Jak miło zobaczyć karteczki Szefowej😁i widzę że problem z mapką ten sam miałyśmy. Uważam że mimo poczatkowych trudności fajnie wyszły Twoje mapkowe kartki, jednak faworytka jest pierwsza. Piękne motywy i tak ślicznie połączone.
    Dobrej nocy😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Wszystkie karteczki są Piękne i każda ma w sobie to coś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie marudź ;D
    wszystkie są śliczne, ale faktycznie ten duży konik jest rewelacyjny.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne Anusiu a konik rzeczywiście imponujący. Ja dziś jednak wyróżniam pierwszą, tą z różą - romantyczna i pięknie skomponowana - po prostu przeurocza.
    Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie super karteczki... oczywiście haftowane są najśliczniejsze (mam do nich słabość) ale pozostałe są świetne. A ta wielkanocna, mimo że daje po oczach to i tak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki wyszły świetnie niezależnie co bardziej je ozdabia, papier, grafika, czy pięknie skomponowane dodatki :) Ale tym razem dla mnie najładniejsza jest mapkowa Wielkanoc, chociaż ma "intensywne" kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu karteczki śliczne wszystkie bez wyjątku ale moja faworytka jest wielkanocna - ten pomarańcz tak mi się podoba w tej szarej jesieni. Czuć z karteczki ciepło, choć ciężki wybór miałam z konikiem i pierwsza z róża. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki zrobiłaś! Hafciki urocze, a medaliony bardzo pomysłowe :) Te według mapki są także świetne. Swiąteczna może i jest troszkę chaotyczna, ale ma wspaniałe kolory i dopasowaną grafikę :) A wielkanocna jest taka radosna! W niej też dobrałaś kolory po mistrzowsku! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu karteczki piekne, krzyzykowe koniki szczegolnie mi sie podobaja :) ja chyba żadnej krzyżykowym kartki w tym roku nie zrobiłam...chyba musze sobie takie postanowienie na przyszły rok walnąc i krzyzykowych do bólu :):):) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, karteczki są pierwsza klasa, bardzo podobają mi się te według mapki - mają takie idealne proporcje. Koniczki na biegunach są prześliczne.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, extra karteczki ... podobają mi się te mapkowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu wszystkie karteczki swietne ale mnie urzekl konik na biegunach, sliczny hafcik, ja zbieram sie i zbieram i niewiem czy sie pozbieram....pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wykonałaś swoje karteczki Aniu, mnie zachwyciły hafciki z konikami na biegunach - urocze są. Fajnie zestawiłaś kolorystykę i dodatki. Wyszło super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne karteczki, konik szczególnie zachwyca.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i z pomysłem, czyli jak zwykle Aniu. I ta ilość, która idzie w parze z jakością. A tą różaną już gdzieś widziałam;-)Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj chyba pisałam komentarz a Ty znowu. Nie nadążam. Aneczko kartki są zajefajne. Wszystkie jak jedna śliczne i ten mały koniki ten duży. Ogólnie chyba te własnie najbardziej mi się podobają. Może przez tego konika. Jakiś taki sentyment do niego mam. Pozdrawiam serdecznie. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu rewelacyjne kartki i to wszystkie bez wyjątku. Szczególnie ta żarówiasta przyciąga uwagę aż zastanawiam się jakby to było zrobić np kartki bożonarodzeniowe we wszystkich kolorach?.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki przygotowałaś, ale jak wiesz zawsze zachwycam się Twoimi haftami i nie inaczej jest teraz. Koniki są cudne, moje ulubione. Pozostałe równie piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kartki. Ale! Najpiękniejsza to ta pierwsza, taka lekka, wiosenna, kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, uznanie dla Szefowej:) Ale jak może być inaczej u Ciebie. Zawsze Twoje karteczki są śliczne i dopracowane.
    Konik na biegunach jest słodki:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te z haftowanymi konikami cudowne ,te z kołami kobiece i delikatne ,a wielkanocna według mapki zachwyca kolorami :-D Piękny hurcik :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne karteczki. Każda jedna. Konik uroczy 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki, szczególnie ta niebieska;) Wyszywany konik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, zwłaszcza ta pomarańczowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...