Obserwatorzy

czwartek, 2 listopada 2017

Kartki przez cały rok - podsumowanie października

Witam Was

Zapraszam na kolejne podsumowanie zabawy w całoroczne kartkowanie.  Malutkimi kroczkami zbliżamy się do końca drugiej edycji zabawy, a ja staję przed dylematem co dalej  ?? Czy  kontynuować zabawę ?? 
A Wy co myślicie na ten temat ?? 

W Październiku tematy  wybrała dla Was kolejna Gościnna Projektantka, którą była 


Wg mnie tematy były łatwe i przyjemne i jak co miesiąc powstało całe mnóstwo cudnych kartek. 

Swoje zaległe kartki z lipca, sierpnia i września nadrobiła Ewa  z bloga http://villaewa77.blogspot.com.es/2017/10/kartki-do-ani-tarjetas-para-ana.html 
Kartki z września nadrobiła też Kasia z bloga    
http://calajahandmade.blogspot.ie/2017/10/karteczkowo.html

Chciałam  powitać w zabawie kartkowej Milenę , która po ponad roku nieobecności pojawiła się ponownie. 

I tradycyjnie na początku trochę statystyki


Jak by ktoś nie zauważył to w tym roku powstało już ponad 2 tysiące kartek :-)

A Galerię październikowych kartek otwiera nasza projektantka Hania.

Hania  - Ania - MałgosiaX - Basia 

Zosia - Małgorzata - Renata - OlKa

 Kwiatkosia - Ewa - Promyk - Tereska  

AnnaT  - Lidzia - Tenia - Ewa  

Danutka  - Ania - Ula - Maryla 

Elunia - Agulek -  Klimju - Ania 

Madzia - Dorota - Sylwia - Ewa  

Agata - Gosia  -  Ada - Ewa 

Agnieszka - Viola -  Zajawka  - Natalia  

Renia - Barbara - Marzena - Katarzyna  

Ewa - Tina - Teresa - Milena 

 Agnieszka - Ann 

I to już wszystkie październikowe kartki. Jak zawsze cudnie, kolorowo i bardzo pomysłowo . Ile uczestniczek tyle różnych kartek na jeden temat :-)
Dziękuję Wszystkim za udział w zabawie , pozdrawiam serdecznie i zapraszam do listopadowych wytycznych TUTAJ.


26 komentarzy:

  1. Aniu jasne, że prowadzić :) możesz zmienić zasady, jeśli potrzebujesz zmiany lub ilość wykonywanych kartek itd. ale prowadź :) Ja też mam ten dylemat, ale zmienię co nieco i nowy rok rozpoczniemy III edycją :)
    Podsumowanie jak zawsze perfekcyjnie wykonane, jak to u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam to pytanie nie na miejscu, jak się właśnie wciągnęłam w kartkowanie, to jakieś tutaj wątpliwości wyczuwam. Oczywiście prowadzić, bo ja jak nie będę mieć tematów, to nic nie zrobię :-(. Także zdecydowanie czekam na kolejną edycję :-) Podsumowanie super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jak tylko masz czas i chęci, to ja uważam że: prowadzić dalej :)
    Masz tyle chętnych osób do brania udziału w zabawie. Do tego, jak zauwazyła Justysia, ta zabawa daje kopa i wiele osób nie stworzyłoby tylu kartek, gdyby nie Twoja zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy przed świętami nie miałam przygotowanych tylu kartek, a to wszystko tylko dzięki Tobie i tej super zabawie :) Wątpię, czy sama bym się zmobilizowała do robienia karteczek przez cały rok i znowu przed świętami nieprzespane noce :)
    Dziękuję za piękne podsumowanie, podziwiam cudne karteczki wszystkich uczestniczek i mam nadzieję, że jeszcze będzie jakaś mobilizująca do pracy zabawa :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem,że organizacja takiej zabawy kosztuje sporo pracy.Doceniam to.
    Aniu, zabawa jest przednia, zmusza do pracy nawet gdy troszkę weny brakuje.Mam troszkę zaległości ale ja je uzupełnię ;-)
    Z zabawy u ciebie, Inki i Uli skorzystała w tym roku moja szwagierka, dałam jej prawie 20 kartek , troszkę dorobię i dla mnie też starczy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulka podsumowanie perfekcyjne jak zawsze. Wspaniałe karteczki u każdej z dziewczyn.
    Co do prowadzenia to oczywiście jeśli masz ochotę to działaj dalej, choć nie ukrywam ze zastanawiam się czy będę dalej się bawić bo te doby coś mi się kurczą i często na ostatnia chwile robie karteczki. Choć dzięki tej zabawie będę miała zapas na następny rok haha. Ale jakby co to będę oglądać piękne prace dziewczyn i Twoje podsumowania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się pod tymi wszystkimi słowami powyżej. Czyli: prowadzić! Robisz to świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za kontynuacją, ponieważ Twoje wyzwanie bardzo mnie mobilizuje do robienia kartek. Co prawda zmieniam od stycznia mocno formułę bloga i kartki będę pokazywała na FB, ale jak najbardziej wezmę udział w 3 edycji, bo dzięki temu mam co wysyłać na Święta :) :) :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle perfekcyjne podsumowanie i przepiękna kolekcja kartek. A co do kontynuacji zabawy, to sobie nawet nie wyobrażam, ze miałoby jej nie być, w końcu to Ty Aniu, ze swoja zabawą jesteś matką chrzestną mojego kartkowania i spokojnej głowy na Święta:-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu! U Ciebie jak zawsze wszystko pięknie podliczone, A karteczek spora ilość i wszystkie Prześliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ile cudowności!
    Anuś, myślę że jeśli Tobie się chce, to nam tym bardziej;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu dziękuje za kolejny miesi ac wspólnej zabawy :)
    i nie waż sie jej kończyć!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki powstały, a Twoje zestawienie jest perfekcyjne :-)
    Przepraszam, Aniu, że "porzuciłam" zabawę - przygotowuję się do przeprowadzki i nie mam żadnych szans na kartkowanie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu jak zawsze swietne podsumowanie! Nawet nie sadzilam ze tyle kartek juz mam na koncie, nie koduje tego....co do kontynuacji zabawy to oczywiscie jestem za, chociaz ja pewnie bede ograniczona ale bede wiernie kibicować gdyby cos mi nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, w październiku powstała znów spora ilość pięknych kartek. Galeria wspaniale się prezentuje. Nawet nie przypuszczałam, że taka imponująca ilość kartek powstała od początku roku. Zestawienie jak zwykle profesjonalne.
    Jestem za dalszą kontynuacją zabawy. Dzięki niej mam sporo kartek na różne okazje. Jeśli potrzebuję coś, to tylko odsuwam szufladę, otwieram pudełko i mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, powstały piękne kartki i cudnie nas sumujesz co miesiąc! oczywiście jestem za kontynuacją, bo dzięki zabawie mam kartki i nie muszę się spieszyć ani kupować na ostatni moment! pozdrawiam ciepluśko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, nawet nie myśl o zakończeniu zabawy. Nie wyobrażam sobie kolejnych miesięcy bez niej.
    Prawdziwa różnorodność w naszej galerii.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle cudownych karteczek powstało :o Wszystkie są cudowne, wyjątkowe. Myślę, że chętnie bym wzięła udział w trzeciej edycji zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anulka, a tylko spróbuj mi tej zabawy dalej nie kontynuować.... :)
    Kochana choć wiadomo, ze każda z nas narzeka na brak czasu, to ja i tak zawsze stanę na głowie, żeby kartki dla Ciebie zrobić :) No i to jest fajne, że na święta czy różne inne okazje one są "jak znalazł". Sama prowadzę zabawy więc wiem, że to sporo czasu też zajmuje, ale Aniu kto da radę jak nie Ty? :) Ja z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy, czy w tej samej formie, czy zmienionej, ale obowiązkowo musi być :)
    A kolaż oczywiście świetny, ogrom kartek niesamowity, i jakie dziewczyny mają talenty w dłoniach, stworzyć takie śliczności.... Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda prawdziwe!!! Podziwiam wszystkie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anulko podsumowałaś już tyle miesięcy. Tyle kartek widziałas i wstawiałas w kolaż. Pewnie robisz to z zamkniętymi oczami. Podsumowanie świetne, jak zwykle u Ciebie. Cóż mogę napisać. Podpisuję sie pod wszystkim co napisały dziewczyny w komentarzach. Sama widzisz. Nie sposób zawieść tyle osób. Trzymam kciuki i wierzę w Ciebie. Buziaczki Aniu i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu masa pięknych prac powstała! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, ale cuda powstały = kawał dobrej roboty - gratulacje dla Was, Dziewczyny a dla Ciebie Aniu wielkie ukłony za prowadzenie takiej fajnej zabawy :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne kartki, zebrane w całość robią wrażenie, Aniu ja nie wyobrażam sobie żeby tej zabawy nie było.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Ups, chyba nie dodało mojego komentarza. Jak zwykle wspaniałe zestawienie. A karteczki wszystkie urocze 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Imponujący wynik - zarówno osobisty Agaty, jak i ogólny. A może od nowego roku zacząć akcję kartki wielkanocne przez cały rok? Bo bożonarodzeniowe już są.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...