Obserwatorzy

wtorek, 28 listopada 2017

Kartki dla Uli Inki I Ewinki

Witam Was

Dziś ostatnia porcja kartek bożonarodzeniowych  na listopadowe zabawy. 
Banerek zbiorczy i wszystko jasne. 


U Uli w tym miesiącu króluje zimowy domek , jeden z moich ulubionych motywów na kartkach bożonarodzeniowych.   Powstały na tą okoliczność dwie kartki. 
Shaker box w kształcie bombki, zrobienie jej zdjęcia graniczyło z cudem bo nie dość że jest szybka to jeszcze złoty brokatowy papier. 



Na drugiej kartce zagościł hafcik  wg wzoru B Sikora,  do nabycia TU . Dla odmiany ramka  i napis z papieru transparentnego, jeszcze bardziej błyszczącego niż brokatowy :-)



I kolaż dla Uli 


Na zabawę do Inki i Ewinki powstała jedna wspólna  kartka przestrzenna. 
U Inki inspirujemy się kolędą Do szopy hej pasterze .
Natomiast u Ewinki kolejny składaczek wg tego kursu  

A moje interpretacja wygląda tak 





Niebieski papier jaki znajduje się w środku składaczka pochodzi z Papierowego Potwora.  Jest to jeden z wielu darmowych do samodzielnego wydruku. Zajrzyjcie tam bo warto, oprócz papierków znajdziecie darmowe digi do pobrania.

No i w zasadzie to już wszystko, idę podkarmić żabki, a Wam dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia


38 komentarzy:

  1. Aniu prześliczne karteczki przygotowałaś i wzbogaciłaś zapasik na święta:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne kartki, aż zazdroszczę! Szczególnie haft krzyżykowy niezwykły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczne karteczki. Podoba mi się hafcik i ten shaker, tak się mieni będzie piękną świąteczną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Widać moc pracy pracy w nie włożone.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu przepiękne karteczki!!! Dla mnie numer jeden to ta z zielonym domkiem, jest prześliczna :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, cóż mogę rzec. Wszystkie karteczki prześliczne i pięknie, starannie wykonane.
    Kartek już nie robię, ale do tego potwora zajrzę z ciekawości :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, karteczki mnie zachwyciły. Składaczek ze scenka jest super. Bombka - shaker ma w sobie świąteczną magię. Ale moją faworytką jest zdecydowanie ta z haftowanymi chatkami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki. Ten składak jest pięknie zrobiony.Mnie wciąż brakuje czasu a składaki robi się troszkę dłużej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe i ślicznościowe kartki powstały. Ja tam zawsze Twoje hafty podziwiam i podziwiać nie przestanę, ale także super prezentuje się ta rozkładana, rewelacyjnie połączyłaś ten rozkładany obraz. Świetna robota. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki :-D Bombka pięknie się mieni ,haft jak zawsze precyzyjnie wykonany a składaczek zawiera cudowny nocny pejzażyk z szopką i wędrującymi królami :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki :) Składaczek rewelacyjny, a hafcik zawsze pięknie wygląda. No a shaker boxa to Ci zazdraszczam, bo jakoś mi nie wychodzą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przesliczne karteczki Aniu, shaker box cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne super karteczki i choć pierwsze miejsce zawsze mają u mnie te haftowane, to dziś jest ona na równi z pozostałą dwójką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, nastrojowo, świątecznie u Ciebie Aniu. Bardzo udany shaker z piękną grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, karteczki wspaniałe, moją faworytką została bombka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach Aniu, co tu można innego napisać... Piękne wszystkie!!! Ja bardzo kocham hafciki, więc numer jeden jest ta z hafcikiem, ale złota bombka jest równie wspaniała! Składaczek także... Znów mnie zadziwiasz, a właściwie nie bo przecież Ty wszystko potrafisz:))) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Przepiękne wszystkie karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, jak zwykle zachwycasz. Ty to prawdziwa mróweczka , taka pracowita i jeszcze Ci chyba skrzaty pomagają. Ale miło takie piękności pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, wszystkie, jednak najbardziej podoba mi się krzyżykowa, bo to również moja ulubiona technika.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do zachwytów, bo Twoje kartki jak zwykle mnie urzekły :) Najbardziej chyba ten shaker box :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, moje poprzedniczki wszystko już powiedziały. Kartki bardzo ładne, składaczek super. Szczególnie zwróciłam uwagę na zieloną z haftowanymi domkami. Ta kanwa bardzo tu pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne cudeńka zrobiłaś! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafcik to oczywiście dla mnie numer jeden ale przyznam, że tym razem nawet na złoto patrzę z dużą przyjemnością bo to zdecydowani forma casikowa, a składaczki które oglądam na blogach coraz bardziej mnie kuszą:-) Pozdrawiam Aniu i lecę odwiedzić tego potwora:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są śliczne ale numer 1 to pierwsza - spektakularna i niezwykle efektowna!
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu świetne karteczki :) zresztą, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne! Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, ale wyczarowałaś cudeńka - hafcik w zieleniach jest uroczy, bombka z shakerem wygląda bardzo dostojnie a składaczek z szopką ma cudowny, świąteczny klimat. Twoje prace mnie zachwyciły :-) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za przesympatyczne wizyty u mnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie się to kółeczko najbardziej spodobało O. Nie umiem takiego czeguś zrobić i proszę o kursik. Fajnie tak gwiazdeczki latają sobie nie? Hafcik oczywiście pierwszorzędny jak to u Ciebie bywa. Anulko ściskam mocno i uciekam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie domkowe są urocze!
    A tak sobie myślę, że macie utrudnienia, znaczy dodatkowe, że składak trzeba zrobić i jeszcze w nim zmieścić temat z Rogatego :)) Widzę, że da się to połączyć i to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wykorzystana grafika na tym składaczku! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kartki piękne :-) Kuszą mnie Ewinkowe składaczki, ale jakoś nie mogę się zorganizować.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...